Egypte eind dit jaar

Hallo allemaal,

Ik wil rond 30 dec - 6 jan naar Egypte, afhankelijk van het reisadvies wil ik naar Cairo. Ik ben opzoek naar iemand die ook naar Cairo wil reizen zodat we misschien samen kunnen vliegen. Stuur me maar een prive berichtje.

Groetjes Denise

Hey Denise,

En hoe staat het met je plannen voor Egypte? Ik wil heel graag last minute naar Egypte om daar gewoon te relaxen en te reizen. Ik wil daar ook gaan duiken, (kite-) surfen en eventueel met een leuk sportief gezelschap gaan reizen. Ik ben zelf een meisje, en al wel wat gewend, maar ik vind het gewoon gezellig om me nog iemand anders te reizen. Ik ben makkelijk in de omgang, sportief etc… Ik wil volgende week al gaan, dus ik hoor het graag!

Hey Aleandra,

Dit berichtje waa vorig jaar al inmiddels ben ik afgelopen maart naar Cairo geweest. Ik wil nog wel terug en misschien al in januari maar volgende week is een beetje te last minute. Interesse in januari? (Einde van januari) groetjes

Hi,

O ok… ik let niet zo goed op de datums zie ik nu… Einde van januari, ik weet niet helemaal zeker of dat gaat lukken, maar klinkt ook wel goed inderdaad.

Ik laat het je nog weten, en misschien kunnen we wat meer informatie over elkaar afwisselen?