Even Voorstellen

Hallo,

Ik ga binnen 4 weken naar West Amerika en ik ben op zoek naar een juiste route. Ik hou van reizen en ik wil nog veel meer landen zien.
Ik heb de meeste grote steden in europa gezien, Thailand, Brima Angola, Suriname, New York, Aruba, Curacau. En nu west Amerika

Gr,

S

Hoi Soenita,welkom op wereldwijzer !
Nou leuk dat je naar West Amerika op vakantie gaat !
Wat je zeker niet mag missen tijdens je doortocht door West Amerika is het Yellowstone National Park !!
Yellowstone National Park is om meerdere redenen het pronkstuk van de Amerikaanse nationale parken. Het is het oudste nationale park ter wereld, tweederde van alle geisers ter wereld is er verzameld, het is het enige gebied in Noord-Amerika waar bizons nog vrij rondlopen en het kent de grootste variëteit aan wild in continentaal Amerika (de Verenigde Staten zonder Alaska en Hawaï).Yellowstone is eigenlijk meerdere parken in één.
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht in het Amerikaforum hier op wereldwijzer !
Succ6 nog Soenita !
met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Hoi georgessiam,

Dat is een goede tip, alleen we gaan 15 dagen en ik weet niet hoe ik dit allemaal in 15 dagen moet doen… keuzes maken … erg lastig

Gr,

S