Mijn naam is Gerco en ben 31 jaar. Ben al een aantal jaren aan het reizen en heb o.a. onderstaande landen bezocht. Zweden, Finland, Estland, Letland, Rusland, Oekranie, Hongarije, Tjsechie, Macedonie, Japan, China, Panama, Amerika, Costa Rica en de gebruikelijke vakantielanden zoals Spanje, Frankrijk, Engeland etc. Ben er vast nog wel wat vergeten volgens mij.
Heb er wel wat favorieten bijzitten. Las Vegas, San Francisco is een geweldige stad en uiteraard de gigantische stad Tokyo kun je ook niet omheen.
Hoop hier tips en wat mooie ervaringen uit te wisselen over reizen in het algemeen. Mijn volgende tripje zal zijn naar Kenia en Tanzania. Ik heb al een bericht hierover gepost in het Kenia forum.
Hoi Gerco,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht als ik je bovenstaande lijstje bekijk!
Wel Gerco je kiest er wel 2 mooie landen uit om op vakantie tegaan.
Tanzania is een land met spectaculaire contrasten en heeft de grootste concentratie wilde dieren van de wereld! Ook vind je daar een groot aantal befaamde nationale natuurreservaten en safariparken, zoals de Serengeti, de Ngorongorokrater, Selous Game Reserve, Gombe Stream, Tarangire, het Manyarameer etc…
De Kilimanjaro (hoogste berg van Afrika) mag ook niet ontbreken in je agenda als je door Tanzania reist Gerco!
Er worden vaak jeepsafari’s georganiseerd, het is een echte aanrader om zo’n reisje te maken! Zorg voor voldoende benzine en dat u niet te ver van de erkende zandwegen afgaat. Het is ook altijd handig om een gids bij te hebben of via een georganiseerde excursie een safari te maken.
In iedergeval succ6 nog met de voorpret,Gerco!
groet,georgessiam.