Hallo!
Mijn naam is Yvonne Groot en ik ben 19 jaar. Ik heb me aangemeld bij deze site omdat ik heel graag 3 tot 6 maanden naar het buitenland wil.
Ik heb al een aantal maanden op internet naar leuke plekken maar nog niks gevonden:(
Ik ben opzoek naar een soort rache waar ik een half jaar zou kunnen gaan werken met paarden en het allerliefst in combinatie met kinderen (met een problematiek).
Ik heb zelf al vanaf mijn 11e eigen paarden. Vanaf mijn 14e ben ik begonnen met natural horse man ship en wil hier graag ook ervaringen in opdoen in het buitenland. Ook heb ik hier 2 jaar een opleiding gevolgd in maar deze nog niet afgemaakt.
Ook werk ik al 4 jaar in de Jeugdzorg en behaal ik als het goed is mijn diploma als Pedagogisch werker in Juli 2013.
Hierna wil ik onzettend graag een half jaar naar het buitenland voordat ik fulltime aan het werk ga.
Wel is mijn Engelse taal niet opperbest. Dus ben ik vooral opzoek geweest naar Nederlandse mensen die geëmigreerd zijn. Maar dit is voor mij minder belangrijk.
Kent iemand een leuke plek of heeft er iemand tips waar ik deze moet gaan zoeken?
Alvast bedankt!!