even voorstellen

Sinds enkele jaren is bergwandelen onze passie.
Het begon in frankrijk en oostenrijk en hebben onze grenzen steeds verlegd.
Inmiddels hebben we trekkings gedaan in Nepal(Gokyo), Mount Meru en Kilimanjaro in Tanzania en dit jaar naar de Jebel Toubkal geweest in Marokko.
Volgend jaar willen in september naar Peru. We zijn ons al een beetje aan het orienteren. Heeft iemand wandelervaringen in Peru.

Groet
ine en ruud

Hoi Ine en Ruud,welkom op wereldwijzer!
Wandelen in de Andes van Zuid-Amerika en Peru is een groot avontuur,vooral de beroemde ruïnes van Machu Picchu zijn beslist een aanrader Ine en Ruud.
Indien jullie nog vragen hebben dan kan je die altijd plaatsen in het Peruforum hier op wereldwijzer.
Suc6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Ine en Ruud!!
groet,georgessiam.

Hallo Ine en Ruud,

Ik ben nu voor het eerst op dit forum en zag toevallig je bericht. Ik en mijn man zijn net terug uit Peru. We hebben de Huayhuash trekking gedaan ongeveer 50 km ten zuiden van de Cordillera Blanca. Dit is een bergketen van de westelijke Andes. Er wordt ook wel gezegd dat dit behoort tot een van de 10 mooiste trekkings ter wereld. Het is nog minder toeristisch dan Machu Picchu en enorm de moeite waard als je houdt van rust, wandelen en prachtige bergen met vergletsjerde pieken. We zijn tot ongeveer 5000 meter hoogte geweest tot net op de gletsjer-grens.
Nog veel wandelplezier!
groet
Angelique

hallo angelique,
Bedankt voor je reactie.
Kun je mij vertellen met welke organisatie jullie deze trekking hebben gedaan.
Wij willen willen 3 weken gaan waarvan wandelen de hoofdmoot is.
Hebben jullie nog suggesties voor ons.
Alvast bedankt

Groet
ine en ruud