even voorstellen

Ik ben Gracia, en ik ben met name geinteresseerd in reizen naar landen waar de meeste toeristen niet heen gaan, dus als iemand nog een interessant reisverhaal heeft voor nieuwe ideeen, dan hoor ik het graag… Ik ga dit jaar (als ik het geld rond krijg) naar Armenie, op vakantie

Hoi Gracia,welkom op wereldwijzer!
Nou Armenie is nog niet bekend bij de meeste toeristen.
Armenië, een land met prachtige landschappen, bezaaid met kerken en kloosters en met een bijzonder gastvrije bevolking. Wandelen over groene hoogvlaktes, ’s zomers bezaaid met bloemen, door ruige kloven en over de flanken van uitgedoofde vulkanen. Hoogtepunten zijn ondermeer een korte trektocht langs de petroglyfen van Mt Ughtasar en naar de hoogste toppen van het Aragats gebergte.
Dit vind je allemaal in Armenie,Garcia!
één minpuntje aan dit land,“veiligheid” sommige Ambassades raden het af om te reizen naar Armenie.
In iedergeval suc6 nog met je plannen Garcia!
groet,georgessiam.

1 like

bedankt voor je snelle reactie, maar ik denk dat ik me niet zoveel ga aantrekken van wat ambassades zeggen, want dat is alleen maar een politiek spelletje… Elk land heeft wel wat en in de meeste gevallen is het gewoon je gezonde verstand gebruiken en geen domme dingen doen :slight_smile:

Ach, voor Armenië geldt: “Niet-essentiële reizen naar bepaalde gebieden worden ontraden” - Valt nog mee dus :wink: