Wie heeft er zin om in een kleine groep een fantastische reis naar Noord-oost Turkije (vertrek 9 of 10 juli) met aansluitend een reis naar Armenië te maken? Ben benieuwd naar jullie reacties. Kijk ook voor meer informatie bij Meanderreizen.
Marian4, ik zie dat jouw oproep alweer 2 jaar oud is. Hoe was de reis?
Ik wil een reis maken naar Armenië
Groetjes,
Yerjanik
Beste Yerjanik, Ik kan je Armenië zeker aanraden. De mensen zijn ontzettend gastvrij. je wordt vaak uitgenodigd voor koffie e.d. Je mag overal in het wild kamperen en het is veilig. Ikzelf ben op pad gegaan via Armenie
Reizen. Hij heeft mijn vervoer geregeld. Via gedeelde taxis en gewone taxis kan je ook op veel plaatsen komen. In de grotere steden heb je B&B. Er zijn weinig restaurantjes, maar als je een beetje je open stelt wordt je vast uitgenodigd voor een maaltijd. Helaas kunnen de meeste mensen nog geen of slecht Engels. Maar als je wat Russisch kan, kom je een heel eind. Heb je specifiekere vragen, laat het mij dan weten. Ik zal kijken of ik die kan beantwoorden. Ik wens je in ieder geval net zo’n fantastische reis toe als ik heb gehad. Ik denk er nog iedere dag aan.