Reisgenoot Armenië

Ik ben erg benieuwd naar Armenië en zou graag een low-budget rondreis willen maken. Nog geen idee of dat met het OV kan of dat ik een auto wil huren. In ieder geval is het gezelliger en goedkoper om dit samen te doen. Ik ben een vrouw van 60 en niet-roker. Bij voorkeur reis ik met een andere vrouw. Ik woon in de kop van Noord-Holland. Ik wil 2-3 weken reizen, periode is nog niet bepaald. Wie heeft ook interesse in Armenië?

1 like

Hoi Giena, mooie plannen! Heb je voorkeur voor een bepaalde leeftijdscategorie?

Hoi Sanne,

Niet perse voorkeur, maar het lijkt me wel praktisch om niet al te veel leeftijdsverschil te hebben in verband wat je aankunt (conditie/beperkingen) en misschien interesses. Hoe oud ben jij? Als je erg jong en ontzettend fit bent is het contrast misschien te groot. Ik ben redelijk fit maar heb wel wat beperkingen. Ik kan niet erg goed klimmen maar wandel wel graag.
Vroeger heb ik een paar keer zelfstandig gereisd, maar meestal ga ik met een groepsreis mee. Het voordeel daarvan vind ik dat alles geregeld wordt, maar het nadeel vind ik de (luxe) hotels. Ik slaap liever eenvoudig en eet liever in kleine gelegenheden of op straat, in plaats van de grotere hotels. Dan ben je dichter bij de lokale bevolking en ervaar je meer van hun leven.
Vertel maar eens iets over jezelf, dan kunnen we kijken of er iets geneenschappelijks is.

Groetjes, Gienie

Gisteren was Sergio Herman op tv met een rondrit door Armenië, samen met Wesley Sonck. Veel bergen, maar wel een mooie bijzondere bestemming.

Dank je. Zal eens kijken :+1:t4:

Gezien!

Hallo,ik ben. Linda net 76 jaar ,zie er veel jonger uit Leeftijd is maar een getal

Ben avontuurlijk , zit goed in mijn vel letterlijk en figuurlijk. Ik hou van reizen ,heb best veel gereisd.Wil zelf niet meer alleen gaan. De natuur en de cultuur van een land wil ik graag onderzoeken. Gek op dieren ,wandel graag ,ben goed ter been. Luxe is niet belangrijk wel reinheid en een lekkere maaltijd. Niet rokend wel een glas wijn aan het eind van de dag. Armenie lijkt mij heel mooi en interessant om dit land te bezoeken. Gaarne reakti. Livandermeij@gmail.com

Hoi IK BEN 75 en in goede conditie Ben geïnteresseerd in Armenië Hebben jullie nog plannen waar ik me bij aansluiten kan?

Hoi Mieke, ik heb al iemand gevonden en de tickets zijn net geboekt. Ik zal mijn post proberen te verwijderen. Succes met het vinden van een reisgenoot :+1:t4: