Ik ben Maikel, kom uit Flevoland, ben op zoek naar reizen en vakantie maar sta misschien ook open voor emigratie. Ben regelmatig in Duitsland, Frankrijk en Croatië geweest maar zoek meer, ben nieuwschierig naar de balkan en oost europa maar ook spanje en portugal zijn intressant.
Verder hobby ik nog wel wat met auto’s dus dat is ook mijn favoriete vervoermiddel :slywink:
Hoi Maikel,welkom op wereldwijzer!
In je berichtje las ik dat je interesses uitgaan om één van de balkan landen te bezoeken,misschien eens op vakantie gaan naar Montenegro?
Montenegro is een land waar je kan genieten van de zee, bergen, meren en een rijk cultureel erfgoed. De indrukwekkende baaien met authentieke visserdorpjes en de steile rotswanden van het kustgebergte laten niemand onverschillig.
Langs de kustlijn zijn er prachtige cultuursteden met een rijk verleden. De historische steden in de Baai van Kotor, Budva, Sveti Stefan en Ulcinj zijn van uitzonderlijke schoonheid. Byzantijnse kerkjes, Venetiaanse paleizen en Turkse forten maken van de eeuwenoude steden een gezellig pittoresk geheel.
Indien je meer wil weten over dit prachtig land,dan kan je altijd een berichtje posten in het Montenegroforum hier op wereldwijzer.
Suc6 nog met al wat je nog gaat doen in de toekomst aan reizen Maikel !
Om dit welkomsberichje af te sluiten plaats ik gewoonlijk een leuke foto van één of ander land,maar vermits je hobby auto’s zijn heb ik dit mooie plaatje gevonden op het internet.
http://static.autoblog.nl/images/wp2011/gespot/supercars-etc/nissan_gtr_01.jpg