Als reislustig persoon heb ik al heel wat gereisd in mijn leven. Graag wil ik komende zomer weer eens naar IJsland gaan. Ik ben daar al 3 keer geweest, maar het is alweer lang geleden dat ik daar als reisbegeleider met groepen rondtrok. Nu wil ik me vooral richten op het maken van foto’s. Ik wil IJsland met het full circle passport gaan bereizen en gaan overnachten op campings of wild gaan kamperen. Ik ken inmiddels de meest interessante plekjes wel en hoop nog wat fotogenieke plaatsen te gaan bezoeken. ik hou me dan ook ten zeerste aanbevolen voor mooie plekken langs de F1, die ik kan bezoeken. Ik wandel graag, alleen die zware rugzak ga ik maar een klein stukje dragen…
graag adviezen en tips. Ik wil ergens in juli of augustus gaan (2-3 weken)
Groetjes van René.
Hoi Rene,
Welkom op wereldwijzer,
Wie Ijsland zegt denk meteen aan het land van vulkanen en sinds de uitbarsting in 2010, waardoor het Europese vliegverkeer helemaal plat kwam, is de Eyjafjallajökul de meest bekende.
Nou las in je berichtje dat je reisbegeleider bent,staat er op jullie programma ook een bezoek aan de beroemde Blue Lagoon bij Keflavik in het zuiden van IJsland? Nu Rene hier op wereldwijzer hebben we ook een Ijslandforum daar kan je eventueel een berichtje posten als je met vragen moest zitten over het prachtige Ijsland.zie link:hier aanklikken.
Nou als je eventueel vragen moest hebben over reisfoto’s dan kan je deze link:
aanklikken
Wens je nog veel suc6 met je wandeltochten in Ijsland.
Om je wat in stemming tebrengen een foto van Ijsland!
http://www.pagango.nl/Cms_Data/Contents/Pagango/Media/bestemmingen_images/vakantie_ijsland.jpg
Groet:georgessiam.