Mijn naam is Saskia en ik ben bijna 18 jaartjes jong, deze zomer wil ik samen met mijn moeder(34) op vakantie gaan naar IJsland.
Maar aangezien dit onze eerste keer is willen we via dit forum toch wat meer informatie krijgen.
We zijn van plan te kamperen en te genieten van de ongerepte natuur daar.
Één van mijn grote hobby’s is fotografie, vandaar dat ik ook naar IJsland wil. Omdat ik niet alleen wil/mag en groepsprijzen nogal pitteg zijn qua reis was het een ideaal idee om samen met mijn moeder te gaan.
Hoi Saskia,
Welkom op wereldwijzer,
Je kiest er wel een heel mooi land om je tentje op te stellen,zelf ben ik nog nooit naar Ijsland geweest,maar zie dikwijls op de televisie prachtijge beelden van mooie watervallen.
Nu ik las dat één van je hobby’s fotografie is,wel hier op wereldwijzer hebben we een reisfotografie forum!Daar kan je terecht om eventueel een berichtje te plaatsen of je kunt er ook je mooie foto’s van Ijsland daarin kwijt!De liink naar het forum is hier aanklikken
Voor info over Ijsland kan je deze link [URL=http://www.wereldwijzer.nl/forum/ijsland-forum]aanklikken
suc6 nog en laat ons nadien iets weten hoe je reis naar het prachtige Ijsland is verlopen!
groet:georgessiam.
Bedankt voor de links! Ik heb inderdaad google al even uitgepluist voor foto’s, echt geweldig om te zien. Het leek mij een goed begin om wat reiservaring op te doen, aangezien ik volgend jaar voor 8 weken naar Australie vertrek.
Ik zal zeker laten weten hoe het is geweest, maar het duurt helaas nog wel een paar maandjes. Kan al bijna niet meer wachten!