Beter laat dan nooit!

Zal ik mezelf dan toch eens even voorstellen? Wordt inmiddels wel tijd, na al een poosje lid te zijn.

Mijn naam is Saskia Jonker, ik ben 20 lentes jong en woon op het Friese platteland. Momenteel studeer ik
nog één jaartje hier in Nederland voor mijn HBO Diermanagement. Hierna ga ik in Belgie diergeneeskunde studeren.
Ik ben hier in Nederland afgestudeerd MBO4 dierverzorger en MBO4+ Paravterinair. Naast mijn studie ben ik druk
werkende als paraveterinair op mijn voormalige stagebedrijf en als dierverzorgster tevens op een voormalig stagebedrijf.

Mijn grote hobby en bijbaantje is fotografie. Meestal ga ik op pad met mijn telelens en worden alle dieren, prachtige landschappen
en bloemen mijn slachtoffer. Ik verdien bij als partyfotogaaf voor bruiloften en feesten.

Wanneer ik ga reizen moet het lekker impulsief en back to the nature zijn. Zo boek ik alleen de vliegticket, stippel ik thuis
de route uit en ga ik heerlijk op pad met mijn backpack, tentje en camera.

Ik heb buiten Europa helaas nog geen landen mogen zien. Ik ben van de Europeese landen in IJsland, Ierland, Duitsland, Belgie,
Engeland en Frankrijk geweest. Nog genoeg te doen dus!!

4 juli vertrek ik opnieuw naar IJsland, hier ga ik 3 weken rondtrekken. Dit keer dan ook echt rond!. De planning is de route te gaan hanteren van Reykjavik, Hveragerdi, Vik, Skaftafell, Landmannalaugar, Myvatn, Husavik, Akureyri, Reykjavik via Thingvellir.

Welkom op Wereldwijzer, Saskia!

Gezien fotografie je hobby is, kun je wellicht eens een kijkje nemen op het Reisfotografie Forum. Mocht je nog verdere informatie of tips willen met betrekking tot je volgende reis, raad ik je aan een kijkje te nemen in het IJsland Forum.