Hoi ik ben Ann, heb reeds in 2011 een reis van 3 Weken naar Thailand gemaakt samen met mijn partner, de mooiste reis van mijn leven, alles zelf uitgezocht met de lonely planet is echt een must. Nu wil ik met mijn familie, bestaande uit 3 personen, inclusief mezelf een rondreis van 2 weken maken naar Hong Kong, Shenzhen, Kuala Lumpur en Shanghai, van 9 dec t/m 23 dec.
Er is zo een airpass ticket website star Alliance. Heeft iemand nog goede tips, voor hotels, vliegtickets en ook voorstellen,hoe we deze combinatie reis kunnen samenstellen?
Wij hebben zelf in gedachten AMS-HKG, HKG-Shenzhen(met de trein) retour, HKG, en dan HKG- Kuala Lumpur, Kul- Shanghai en van Shanghai weer retour naar AMS.
Hoi Ann,welkom op wereldwijzer!
Nou Hongkong is een wereldstad waar u zich niet zult vervelen Ann.
Zo vind er elke avond boven Hongkong Island een lichtshow plaats. Deze ‘symphony of lights’ is een waar spektakel.
Met een bootje over het water langs de skyline kunt u deze lichtshow ‘s avonds op zijn best aanschouwen.
Zelf had ik het genoegen om ook Kuala Lumpur te bezoeken in het verleden, de imposante Petronas Towers.( 88 verdiepingen) mag je zeker niet vergeten aan te strepen in je agenda.
Hou je van tempels Ann,dan kan je de Thean Hou Temple bezoeken (een must)
In iedergeval als je nog met vragen zit dan kan je altijd terecht op de verschillende Aziatische landenforums hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
groet,georgessiam.
Dank voor jouw reactie en de tips. grtn Ann
Das heel graag gedaan Ann,indien je nog met vragen zit over de werking hier op wereldwijzer dan kan je me altijd contacteren via een pmberichtje of je kan een berichtje plaatsen in de Helpdesk: Overige Vragen hier op wereldwijzer.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.