mijn naam is eric , en ik heb besloten een aantal maanden terug te gaan wonen in spanje nadat ik hier veel ben geweest voor mijn werk.
ik reis veel heen en weer naar nederland want ik heb ook hier mijn werkzaamheden nog welke ik niet wil en kan opzeggen.
ik ben in vele landen geweest maar als je echt een thuis hebt in het buitenland is dat erg fijn.
ik heb bezocht , yougoslavie, later servie en montenegro, oostenrijk , italie , frankrijk , brazilie, england , en vele andere maar spanje is mijn favoriet.
op deze site ben ik op zoek naar een reisgenote welke het ook leuk vind om te reizen en misschien wel er iets voor voelt om langere periode in spanje te wonen. een metgezel en misschien wel meer dan dat . ik ben vrijgezel , 46 jaar . hou van mijn rust maar kan leuk uitgaan en gekke avonden maken,
filmpje op de bank is ook leuk.
spanje is een land waar heel veel te ontdekken is, vele mooie stranden , bossen , steden , enz…
ik ben dus op zoek naar een dame tussen de 35 en 45 welke het leuk zou vinden om met mij spanje te ontdekken en in spanje misschien wel langere tijden door te brengen.
ben heel benieuwd naar de reacties …
groeten
eric