Even voorstellen uit Curacao

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik woon sinds 4 jaar op Curacao en heb mij op dit forum geregistreerd omdat ik graag informatie wil inwinnen over emigratie naar Aruba.
Groetjes,
Lou

Hoi Lou,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je op Curacao woont Lou,misschien als je eventueel tips hebt over dit prachtig eiland,dan kan je die altijd plaatsen in het Curacaoforum hier op wereldwijzer!
Aruba is een fantastisch land om te wonen maar op dit moment hopeloos om naar te emigreren.
Als je op Aruba aankomt kun je je voorlopig inschrijven bij de Censo, de burgerlijke stand, maar dit kan alleen als je je uitgeschreven hebt in Nederland. Met je voorlopige inschrijving (een definitieve inschrijving krijg je pas als je je vergunning hebt) kun je alvast wat zaken regelen zoals een bankrekening openen en een mobiele telefoon aanschaffen (een must hier, het mobiele telefoonverkeer is heel intensief en iedereen communiceert hier heel veel per telefoon) Jammer dat ik het zo moet stellen, maar het is even niet anders. Als je het wel en wee van Aruba een beetje wil volgen, kijk dan eens op deze site voor informatie
Alsook kan je met je emigratie vragen terecht in het Arubaforum hier op wereldwijzer!
Wens je nog veel succ6 toe voor de toekomst,Lou!
groet,georgessiam.