Even voorstellen se

Ben een frequente reiziger. Ik werk enkel en alleen voor een dak boven men hoofd en om men reizen te financieren.
Ik reis altijd in het gezelschap van men lieftallig vrouwtje.
Nu wij zijn al in Maleisië geweest (prachtig landje)
Wij zijn ook al in Kenya geweest, Afrika is echt wow. Gaan we zeker nog is doen. Vooral de Safari is adembenemend.
Wij zijn ook al in Jordanië, prachtig land met mooie cultuur en leuke duik mogelijkheden in de rode zee.
We hebben ook al wat door Europa gereisd, en zijn al een paar keer naar het betoverende Marokko geweest.
Nu (en dit is ook de reden waarom ik me heb ingeschreven op deze forum) gaan we backpakken door Zuid-oost Azie.
We vliegen op Bangkok. Zijn van plan om een beetje van thailand, Laos, Vietnam, cambodja en Indonesie(bali lombok) te zien.
Hebben jullie wat goede tips voor mij, welke plaatsen ik zeker en vast moet zien !!!

Hoi John,welkom op wereldwijzer!
Nou Azie is een prachtige Continent om naar toe te reizen,John.
Hier op wereldwijzer hebben we verschillende Aziatische landen forums waaronder het Thailand,Laos,Cambodja alsook het Vietnam Forum waar je terecht kunt met al je vragen of tips !
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst.
groet,georgessiam.

Mijn vrouw en ik zijn 3x op Bali geweest. Wat je niet mag missen is volgens ons de zonsondergang bij Tanah Lot. Adembenemend!
Overigens is heel Bali een paradijs. Probeer een lijkverbranding bij te wonen. Is daar een groot feest. Heeft ons inzicht in leven en dood aanzienlijk
beïnvloed. Veel genot op jullie reizen!