Even voorstellen, nieuwe forumbeheerder

Sinds vandaag ben ik (Thijs) de nieuwe forumbeheerder van Noorwegen. (Al had ik liever gehad dat Drivingaround gewoon was gebleven want die deed het natuurlijk erg goed en had vaak leuke tips). Ik ga al sinds kleins af aan op vakantie in Noorwegen en vind het (samen met Ierland) echt een fantastisch land.

Ik ben 34 jaar oud, getrouwd en heb een zoontje van bijna 1 (Die afgelopen juni voor het eerst in Noorwegen is geweest en volgens mij vond ie het leuk, hem niet horen klagen). Ik werk in de zorg (onregelmatige diensten) dus kan op veel onmogelijke tijden online zijn (en soms op logische tijden juist niet maar goed).

Mocht iemand verders nog wat willen weten… Vragen staat vrij!

Hoi Theiz,
Van harte welkom als nieuwe forumbeheerder. Hopelijk beleef je er veel plezier aan en heb je vele leuke tips voor alle Noorwegenliefhebbers.:thumbsup:

Hallo bezoekers van het Noorwegen reisforum,
Allereerst wil ik de vorige forumbeheerder ( Drivingaround )hartelijk bedanken voor zijn interresante bijdragen en vooral nuttige tips vwb. reizen in Scandinavie en Noorwegen in het bijzonder!
Tevens wil ik hierbij de nieuwe forumbeheerder (Thijs) veel succes wensen! Ook in hem heeft dit forum een m.i. een zeer betrokken en deskundige opvolger gekregen!

Hier volgt dan nu het door ons toegezegde (door omstandigheden verlate verslag van onze camper-reis naar Noorwegen in Juni j.l.)

Vertrek op zaterdagavond 03-06, overnacht op Autohof nabij Osnabruck (Brd)
04-06: Bezoek aan Legoland in Billund (Dk)
04-06: Overnachting op raststatte Himmerland samen met Italiaanse familie uit Venetie op doorreis naar de Lofoten.
05-06: Na bezoek aan noordkaap van Jutland In Skagen-Grenen doorgereisd naar Hirtshals (ferry Color- Line) vertrek 20.45 uur naar Kristiansand, aankomst 24.00 uur! Overnachtings-plaats gezocht a.d. E-39 (zuidkust), om 0

Heel veel succes & plezier met je nieuwe " job " !! =D

En natuurlijk Drivingaround ook bedankt voor alle tips tot nu toe!