Forumbeheerder stelt zich voor

Informatie over vervoer naar Noorwegen vind je in dit topic klik

Hallo beste Noorwegenforum bezoekers,

Mijn naam is Edwin en sinds deze week heb ik het beheer van dit forum op mij genomen. Noorwegen is een van mijn favoriete landen in Europa en ik wil mijn enthousiasme voor het land graag met anderen delen.

De komende weken zal ik wat informatieve stukjes gaan schrijven, waarbij dit sticky waarschijnlijk als index gaat dienen. Ik denk dan aan informatie voor de beginnende Noorwegen vakantieganger. Dus stukjes over zaken als: klimaat, noorderlicht, landschap, wegen, vervoer enz enz

Ik wens iedereen veel plezier op het forum.

1 like

Had je al “welkom” geheten als beheerder via de mail maar wederom welkom!

Mocht je wat assistentie nodig hebben met het een of ander dan roep maar! Ben altijd bereid te helpen.

Dank je Theiz,

En ja ik kan best wel een beetje hulp gebruiken, mits jij dat zelf ook leuk vind natuurlijk. Deze week ben ik vreselijk druk, maar volgende week ga ik beginnen en neem dan denk ik de ferry’s en luchthavens als onderwerp.

Als jij een ‘hoofdstuk’ weet wat je leuk vindt en dat wil schijven, gewoon doen :slight_smile: Ik link er dan vanaf het eerste bericht op deze pagina naar. Allemaal aparte stukjes en per onderwerp een bericht dus, de bezoekers kunnen er dan eventueel met vragen onder reageren.

Het is ook geen haastwerk hoor, beter af en toe iets dan in een keer een heleboel en daarna niks meer …

Groet,
Edwin :slight_smile:

Hoi Edwin,
Ken je al een beetje,daarom dat ik je feliciteer met je benoeming als beheerder van het Noorwegenforum.
Weet zeker dat je er iets mooi van gaat maken.
suc6 nog Edwin
groetjes:georges.

Dank je wel Georges :slight_smile:

Proficiat met Uw aanstelling ams forumbeheerder.:cheer:

Het is enkele weken geleden dat ik hier nog op het forum kwam, maar nu begint het toch stillaan tijd dat we alles grotendeels klaar krijgen voor onze vakantie van dit jaar.

Dus we komende weken ga ik hier weer wat meer te zien zijn om alle ervaringen te lezen en te ontleden of ik er zelf ook wat kan in opsteken :dag:

Dank je Zeah :slight_smile: