Ik ben Heleen, 43 jaar, getrouwd en woonachtig in Katwijk. We houden van reizen en hebben al heel wat leuke reizen gemaakt. Tot 2006 hebben we eigenlijk alleen maar strandvakanties gedaan, maar vanaf 2006 zijn we rondreizen gaan maken. We zijn begonnen in Italie, in 2007 naar Maleisie, daarna 5x naar (verschillende gebieden van) Amerika, in 2013 naar Schotland, vorig jaar Java en Bali en dit jaar zijn we in het noorden van Spanje geweest. Volgend jaar staat Australie op het programma en ik hou van goed voorbereid op stap gaan, dus ik ben alvast begonnen ;).
Hoi Heleen,welkom op wereldwijzer!
Nou leuke bestemming,de meeste mensen kiezen ervoor om de Oostkust van Australië te bezoeken vanwege de veelzijdige natuur en het mooie weer.
Ook mag je zeker niet vergeten om het Great Barrier Reef (het grootste koraalrif van de wereld) te bezoeken tijdens je verblijf in Australië.
Natuurlijk zal je met een rits vragen zitten over dit prachtig land,wel je kan altijd een berichtje posten in het Australië Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Heleen !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Dat klopt! Hoe meer ik me er in ga verdiepen, hoe meer vragen ik krijg
We hebben “maar” vier weken de tijd en in die tijd willen we familie in Perth bezoeken. Dat zal zo’n 5 dagen in beslag nemen. En dan komt het grote wikken en wegen. Wel Uluru of niet? Camper of huurauto? We gaan in de wintertijd (juli/augustus), maar willen ook nog wel een weekje mooi, warm weer meepakken. Sydney is een must, maar willen ook graag de Great Ocean Drive rijden. Ook de Great Barrier Reef mogen we natuurlijk niet missen…
Als ik een globale planning heb, ga ik die zeker op het forum planten!