Even voorstellen dus: mijn naam is Chantal, op dit moment anno 2014 33 jaar, woon in Arnhem. Ik hoop hier één of meerdere vakantiemaatjes te treffen die net zoals mij mooie landen willen verkennen en avontuurlijk zijn ingesteld. Mijn meest ideale vakantie is backpacken in een ver land om veel mogelijk leuke dingen te zien en te doen. Drie maanden Australië en één maand Thailand zijn mijn meest speciale vakanties geweest, maar ik hoop snel nog meer van deze mooie ervaringen op te oden. Zuid Afrkia staat op dit moment hoog op mijn lijstje, maar nog vele andere landen kun je me enthousiast voor maken. Weekendjes weg en stedentrips doe ik regelmatig met vriendinnen of mijn zus, maar het lijkt me leuk om hier iemand te treffen die er ook van houdt om lekker rond te trekken, kan genieten van de natuur en er van houdt om van de gebaande paden af te gaan. Zo nu en dan stappen en drankjes doen zeker leuk, maar ik ben niet op zoek naar een partyvakanties. Daarnaast lijkt het me leuk om dit jaar eens een lang weekend/midweek te gaan snowboarden, voor mij hoeft dat niet een hele week. Ik kan skiën, maar het boarden zou ik graag willen leren. Verder wat over mij: spontaan, sociaal, actief, sportief, rustig. Wie weet tot snel.
Groetjes Chantal
Welkom op Wereldwijzer, Chantal! ![]()
Je kunt het best even een berichtje achterlaten in het Reisgenoten Forum. Ik wens je veel succes met je zoektocht!
Hoi Chantal,
Wij (Michel 41 en Simone 36) gaan buiten de schoolvakanties begin maart (7-14 maart) naar Val d’Isere. Dan is het rustig en schijnen de Fransen wèl vriendelijk te zijn ;-). Aangezien we qua niveau uit elkaar liggen lijkt het ons leuk om met meerderen te gaan. Interesse? Groetjes
Hoi Michel,
Bedankt voor je berichtje. Momenteel heb ik contact met een aantal andere met het plan om een weekje in eind januari/begin februari op wintersport te gaan. Eind maart heb ik een andere vakantie staan en ik spreid ze graag. Heb je al geboekt en/of interesse om eind januari/begin februari (buiten schoolvakantie) aan te sluiten?
Groetjes Chantal