Hoi iedereen!
Ik ben Chantal, 19 jaar (zomer 2011 ben ik 20) uit Hoorn.
Ik woon sinds een jaar op mezelf en ben daardoor vorig jaar niet op vakantie gegaan. Dit jaar zou ik heel graag 2 weken weg willen, maar vrienden hebben geen geld, kunnen niet, gaan al met hun ouders/vriend, ga zo maar door…
Het liefst wil ik met een groepje mensen van mijn leeftijd (jongens en meiden, dat maakt niet uit) zodat je eventueel ook een dagje kunt splitsen als er bijvoorbeeld iemand naar het strand wil en een ander naar een dorpje verderop, dan is er altijd iemand die dat ook leuk vind. Maar mijn motto is sowieso: hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Zelf vind ik veel dingen leuk, lekker zonnen en zwemmen op het strand/bij het zwembad, winkelen in een dorpje, stappen, culturele dingen bekijken, uit eten gaan, zelf koken met zn allen, dingen doen die ik nog nooit gedaan heb (raften, abseilen, ga zo maar door)
Qua bestemming sta ik ook voor veel dingen open, als het maar niet buiten europa is (dit ivm kosten, ik wil een goedkope maar leuke vakantie).
Ik ben 1 keer naar blanes geweest op jongerenvakantie, en dat was super.
Een jongerenvakantie lijkt me dan ook erg leuk, maar het is geen moeten en ik wil ook niet perse 2 weken ALLEEN MAAR uitgaan.
Als deze oproep je aanspreekt, reageer dan vooral Ook als er iets is waarvan je denkt, hmm dat wil ik toch liever niet, want zoals ik al zei, ik sta voor veel dingen open, dus wie weet heb jij nog andere goede ideeen!
Oh ja, ik heb vakantie van 12 t/m 28 augustus 2011 (en het liefst ga ik dan ook die weken op vakantie) omdat we dan gesloten zijn op het werk, maar mocht ik echt leuke mensen ontmoeten via dit forum, dan kan ik eventueel nog 2 extra weken vrij nemen in een andere periode.
Ik hoop op leuke reacties
Liefs, Chantal