Hallo allemaal,
Ik heb me net aangemeld, dus zal me ff voorstellen :dag:
Mijn naam is Chantal, 29 jaar.
In 2001-2002 ben ik 8 weken op stage geweest in Australië.:AUSTRALIA Sinds dien wil ik graag eens terug, en waarschijnlijk gaat het eind dit jaar lukken voor 4 weken (dec-jan)! :nod: Ben nog met de details bezig.
Verder ben ik in december 2008 in Mexico
geweest (korte zakelijke reis). Hier zou ik ook graag terugwillen, maar hoor (zelfs van een Mexicaan die ik toen ontmoet heb en nog spreek) dat het niet slim is als (blonde) vrouw alleen. Dus ik weet niet of ik dat risico ooit nog ga nemen. Misschien als eea in het noorden daar wat rustiger wordt… Ben benieuwd naar de ervaringen van anderen, dus zal wel eens bij het mexico forum kijken… ![]()
Verder heb ik een vriendin in Singapore, waar ik al zeker 12 jaar mee schrijf en die ik op weg naar mijn stage even kort heb ontmoet. In mijn reisplanning van dec/jan zit weer een stopover in Singapore en in de zomer/ voorjaar 2011 komt ze als het goed is naar Nederland :biggrin:
Verder ben ik voor mijn werk ooit 8 dagen in Montreal
geweest en ik zou nog veel meer van de wereld willen zien. Maar dat vergt eerst nog veel werken :tssk: en sparen…
tot ‘ziens’