Wij zijn Bernard en Barbara en we wonen momenteel in het westland.
We hebben het plan opgevat om ter zijner tijd een B&B te gaan beginnen in Zuid Afrika maar willen ons eerst goed voorbereiden om zoveel mogelijk ellende en onverwachte gekkigheid te voorkomen.
ikzelf(bernard) reis over de hele wereld voor mijn werk en heb dus al heel wat culturen en landen gezien.
Zuid Afrika sprak ons toch extra aan vanwege de mooie natuur en relaxte mensen.
Ook de talen zijn goed te behappen en vandaar leek dit een goede optie om een bedrijf daar te starten.
We hopen dus een hoop informatie en ervaringen hier op te kunnen doen en zo een beter zicht te krijgen op ons avontuur.
Hoi Bernard en Barbara,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat jullie plannen hebben om een B&B te gaan beginnen in Zuid Afrika !
Heb je ondertussen het Zuid-Afrika Forum al ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest of daar wonen.
Succ6 nog met jullie toekomstplannen,Barbara en Bernard !
groet,georgessiam.
ik had inderdaad het zuid afrika forum gevonden en ben al aardig aan het lezen geslagen.
Ook al een hoop handige informatie gevonden en ik zal eens wat concrete vragen gaan bundelen om te posten.
maar eerst even lezen want ik hou niet zo ervan om dingen te vragen die al menig maal zijn beantwoord op een forum.
daar is de zoekfunctie voor natuurlijk
Nou das graag gedaan Bernard en Barbara !
Ik weet niet waar je gaat vestigen in de toekomst in Zuid Afrika,maar bij Face Adrenalin vind je de grootste brug,namelijk de Bloukrans Bridge .(216m)
Op deze brug organiseren ze bungeejumpen,indien je geinteresseerd bent dan kan je altijd eens naar deze site surfen !
Succ6 nog en laat ons nadien iets weten hoe jullie reis was verlopen.
groet,georgessiam.