Emmigreren naar Zuid Afrika

Hallo,

Wij zijn gemmigreerd naar zuid afrika en eerlijk gezegd we hadden het veel eerder moeten doen. Wij zijn een b&b gestart in wellington en hebben de meest vriendellijke mensen leren kennen die je je kan inbeelden. Het is een prachtig land met veel verschillende culturen.
Dus indien je informatie wenst of als je op doorreis bent kom gerust eens langs of stuur gerust een mailtje.
Groetjes
b&b ons stee

Beste,

Ik wil graag in de nabije toekomst voor een half jaar naar Zuid-Afrika vertrekken om daar mijn studie te doen (Rechten). Ik ben bekend met Zuid-Afrika, dus info over het land ofzo heb ik niet nodig. Verder ken ik daar ook veel mensen, maar graag zou ik willen weten wat jullie webadres is als jullie die hebben. Ik zou graag eens een kijkje nemen op de website om mij eens te oriënteren op het aanbod. Je weet maar nooit wat je in zo’n half jaar allemaal kan doen in het zonnige zuiden, dus alvast even informeren kan geen kwaad. Verder ben ik wel benieuwd naar jullie emigratieverhaal… Hoe zijn jullie en Zuid-Afrika terecht gekomen? Hadden jullie al banden met dit land, of was het een schot in het donker? Enz…

Groeten,
Wouter v. Kuijk

Hoi Wouter,

Ons webadres is nog onder constructie, maar je kan wel al naar http://onsstee.blogspot.com. Daar vind je alle verhalen die we meegemaakt hebben met onze verhuis naar zuid afrika. Wij hebben zo een blog opgericht voor alle mensen die we achterglaten hebben in belgie. Voor hun met veel spijt maar niet voor ons :slywink:. De regio van de wijnlanden moet je zeker eens doen dat is gewoon een mooi vergezicht van bergen. Wellicht ga je an studeren in Stellenbosch wat helemaal niet ver van bij ons is dus als je in de buurt bent kom gerust eens langs
groetjes
b&b ons stee

Leuk! Ik ga jullie verhaal wel even lezen (Ja echt… helemaal!). Stellenbosch University behoort volgens mij wel tot de mogenlijkheden. Dus wie weet ontmoet ik jullie ooit eens in een helemaal af, prachtige en succesvolle B&B. Het ziet er in iedergeval al goed uit!

Voor nu wens ik jullie heel veel succes met het verder opzetten en voltooien van jullie onderneming en website. Als de website af is hoor ik dat nog graag, dan kom ik even koekeloeren.

Baie dankie,
Wouter v. Kuijk