Wij,Rob en Brenda Bertrand,zijn per 1 mei naar Martinique geëmigreerd.
Brenda werkt bij een grote Nederlandse brouwer op het eiland en Rob is aan het zoeken voor werk. Wij hebben al heel wat afgereisd en in de loop der jaren ook besloten ons bij de eerste de beste gelegenheid te gaan vestigen in het buitenland.
Dus… :wereld: daar zitten we dan,in Martinique op Trois Ilets voor de kenners.
We zijn nog geen Nederlander tegen gekomen hier en we zijn eigenlijk wel eel erg benieuwd of er Nederlanders hier wonen (buiten ons dan :zon02:)
We hebben o.a. Thailand en heel Europa gezien, en zelfs in Mexico geweest (wisten wij veel dat we er jaren later dicht in de buurt zouden gaan wonen)
We hebben geen (kleine) kinderen of huisdieren en zijn dus niet bepaald gebonden. Met het werk van Brenda kan het ook zomaar over een paar jaar weer raak zijn dat we weer gaan verkassen,maar dat is dan.
Dus… Nederlanders in Martinique,stuur ons even een berichtje :dag:
mooi dat het allemaal goed gegaan is,ik heb wel een mail gestuurd naar jullie site en ook naar rob zijn sateliet tel,maar geen reactie gekregen,mischien is het niet overgekomen,maar ik stuur nu zomaar een bericht via het forum waar ik ook op zit.
hoe ging het op het werk brenda,en is alles naar verwachting gegaan?
heb wel gezien waar je nu woont,mooi huisje en in de zon he.:zon02:alhoewel er ook veel regen kan vallen is het over het algemeen wel zonnig.
we gaan in juli-aug ook naar de carib en mischien vinden jullie het leuk als we even langs komen?>>>
mail me je gegevens even waar we zijn moeten dan naar [EMAIL=“trabiman@hotmail.com”]trabiman@hotmail.com
jammer dat je mijn zaak niet hebt gezien toen jullie bij ons op visite waren.
ben met de verkoop cq overname bezig maar gaat wat langzaam.
mocht alles versnellen dan gaan we eerder.
mail je mailadres enz dan kunnen we contact houden zoals we al zeiden.
veel sucses en hoop tot horens.:dag:
gr evert.
Je zou een bericht kunnen plaatsen bij het Wonen en Werken in het Buitenland Forum. Je zou dan meer Nederlanders kunnen vinden die bij jullie in de buurt wonen. Veel plezier op de site.
heeeeee hallo daar,
mail zomaar even want het is hier ook weer eens nat en koud.:vak02:
van de week vergaderen over hoe we het nu gaan aanpakken,volgende maand komt de man die de boel wil overnemen,en tja werk he,zoals ik al beschreef in mijn mail.ik wil proberen om bv wat quads en scooters en buggy,s voor verhuur,cq verkoop te laten verschepen.
ook het verhaal met de watermakers is nog steeds actueel,ik ben nu de enige die ze mag leveren in de caribians.
ook ben ik nog steeds bezig met het martin jetpackverhaal.
en mischien is er wat te doen met bv de miniplane sd1 >>>en de boten die ikzelf erg mooi vind en ook kan leveren tw de walth boats uit drimmelen.
tja ideeen genoeg maar zal wel wat hulp kunnen gebruiken daar.
we zien jullie binnenkort,groeten aan brenda rob.
evert.