Ik wil voor een jaar weg en wil mijn huis op zeggen ,ik heb een huur huis ,woon er alleen en …hoe moet ik dat doen?
Ik wil in November weg,hoe ver van te voren moet ik dat doen?
Ik weet niet hoe dat moet …hoe en wat …:retard:
Dat ligt eraan wat voor opzegtermijn er in je huurcontract staat. En dan zorgen dat je op tijd een briefje naar de verhuurder stuurt dat je per dan en dan je woning op wil zeggen
Waar laat je in dat jaar dan je inboedel? Verkopen, bij familie, opslaan in een container? Als je zeker weet dat je na een jaar terug bent, is het dan een idee om je huis aan te houden? Ja dat kost geld, maar opslag van goederen ook. En als je dan terug bent na dat jaar heb je tenminste meteen weer woonruimte, anders moet je dat maar weer zien?
Ik ben ook bezig om mijn huurcontract (tot sept.) op te zeggen, en m’n spullen op te slaan.(Kan ik gellukkig goedkoop doen) en verder al m’n abbonementen van internet/telefoon/tv blabla op te zeggen… lijkt allemaal veel werk maar valt wel mee, ben ondertussen m’n auto aan het klaarmaken voor een roadtrip (bestemming en terugkeer nog onbekend)
mischien naar Sziget festival in aug. dat haal wel hoop ik, en dan verder kijken waar ik uitkom, who knows…
iemand zin om mee te gaan??? http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=69893