Hey,
In mei of juni wil ik een eurotrip gaan maken. Ik zoek daarom nog een aantal mensen die met mij mee willen.
Zelf heb ik nog bijna niks gezien van Europa. Mijn verlanglijstje is daarom uitgebreid: Frankrijk, Italië, Spanje, Schotland, Griekenland, Noorwegen en Turkije. Ik wil graag low-med budget reizen. Met de backpack en overnachten in hostels. Natuurlijk vind ik het ook niet erg om tussendoor een goeie hotelkamer te boeken. Er moet ook bijgetankt worden af en toe ![]()
Tijdens het reizen vind ik het leuk om het avontuur op te zoeken. Niet weten wat je te wachten staat. Verder ben ik wel van de excursies, nieuwe mensen ontmoeten, geschiedenis vind ik boeiend, zwemmen, raften, klimmen, stedentrips, lekker eten en drinken en savonds goed op stap.
Ik ben trouwens een man van 25 en werk als analist bij een groot farmaceutisch bedrijf. Woon in Brabant en zal niet vergeten om de gezelligheid mee te nemen ;p
Spreekt dit je aan of heb je soortgelijke plannen (ook buiten Europa) stuur me dan een berichtje.