:vak01:Wij zijn op zoek naar alternative stranden, of hostels aan de zee, in Europa of Noord-Afrika (Egypte, Marokko, Tunesie…) waar wij ver weg van Ibiza-gangers van de natuur kunnen genieten, kamperen, naar goa/reggae/minimal techno kunnen luisteren, roken, kamperen, zee sports doen, zelf koken/buiten koken, trekken, tussen andere soortgelijke milieubewuste chilled mensen.
P.S. Is er iets mischien in Kroatie?
Ik denk dat je het beste in het oosten de zuidelijke landen kunt bekijken daar is het nog lekka rustig.
Zeg hebben jullie geen vergezellen nodig, wij zijn ook een chill koppel, die ook wel zin hebben in een rustige vakantie.
Zijn jullie echte hippies of hoe moet ik me dat voorstellen???
Greetz
het enige wat in me opkomt is matala op kreta. In het zuiden van het eiland gelegen.
Of dahab in egypte, ook relax stadje!
Je zou ook 3 uurtjes verder kunnen vliegen naar pipa in brazilië.
Succes’
Ik probeer zo goed mogelijk het vakantiehuisje te omschrijven (zet een paar foto’s in bijlage).
Het huisje ligt op een prachtige locatie. Corfu is zowieso al heel mooi, maar waar het huisje ligt is het prachtig. Midden in de natuur, kort bij de zee en op wandelafstand van restaurants en winkels. Het huis ligt op wandelafstand, zeg 3 a 400 meter van het mooiste zandstrand van Corfu (Mirtiotissa).
De huurders kunnen beschikken over (indien nodig) twee slaapkamers (met elk twee bedden) en apart toilet. Op het grote terras (met zicht op zee) zijn er ook voldoende ligstoelen en tafels enz. er is zelfs een bbq. In de keuken is alle (basic) materiaal aanwezig.
En dan: wellicht ook niet onbelangrijk de prijs.
Voor kamer(s) betaal je 30 euro/dag of 420 euro voor 14 dagen in het hoogseizoen.
Tel daar nog bij een vliegticket van (bijvoorbeeld van 6-20 juli) 198 euro heen en terug per persoon (volwassenen). Je kan natuurlijk ook met de wagen gaan (Italie en dan veerboot).
Het andere gedeelte van het huis wordt door ons gehuurd. We zijn zelf de eerste drie weken van juli ginder (wellicht van 3 tot 23 juli).
Oh ja: we zoeken wel mensen die ENKEL de huishuur willen delen en niets anders (we kregen al veel seksueel getinte reacties, vandaar).
Laat je ons sowieso iets weten, ook als het aanbod niets voor jullie is? natuurvakantie@hotmail.com