Europeesche verzekeringen

Hallo allemaal,ik ga 4 maanden in Curacao verblijven,waarvan ik er 3 ga werken.Nu heb ik gehoord dat de zorgverzekering in Nederland dit niet dekt,alleen als er korter dan 3 maanden wordt gewerkt.(snap niet dat er moeilijk wordt gedaan over 3 maanden ma goed)

Nu had ik gehoord dat je bij de europeesche verzekeringen een lang op reis verzekering kunt afsluiten,welke ook ziektekosten dekt.Is dit voldoende om een verklaring van rechtswege te krijgen?Of moet je dan echt een zorgverzekering op Curacao aanvragen?

Pffff t is wel n geregel zeg,maja wie wat wil moet er ma iets voor doen :vak02:

Liefs Anouk.

Beste Anouk,

Bedankt voor je vraag.

Het klopt inderdaad dat je bij Europeesche verzekeringen een Lang Op Reisverzekering af kan sluiten voor dit soort reizen.

Zodra je bij je aanvraag de dekking voor geneeskundige kosten kiest, zijn deze gedekt tijdens je verblijf op Curaçao.

Op onze website is het mogelijk om de exacte premie te berekenen voor jouw reisperiode en hier kan je ook de voorwaarden doornemen.

Mochten er nog vragen zijn, kan je ons altijd via email of telefonisch bereiken. Wij zijn te bereiken tussen 08:00 uur en 18:00 uur via telefoonnummer 020 - 651 52 53

Met vriendelijke groet,

Afdeling Reis&Specials
Europeesche Verzekeringen