Ik ben een jongeman van 39 jaar en woon in Maastricht.
(Ultra) low budget leven en reizen is mijn ding. Duurzaamheid eerst is heel vaak dingen niet doen. Een vertrekpunt voor respect. Reisgenoot gezocht! We gaan liften, (wild-) kamperen, veel (berg- / heuvel-) wandelen en blijven steeds in Europa. Van april tot in het najaar heb ik weer alle tijd vrijgemaakt om op pad te zijn. Mijn passie: natuur, vooral wilde Europese orchideeën. We kunnen kortere of langere tijd samen optrekken. Laatste jaren lag mijn focus deels op Kroatië, waar ik de wilde orchideeën die ik aantref rapporteer aan biologen van de universiteit in Zagreb. Daar valt nog veel te ontdekken en het is daar prachtig. Maar ook andere plekken en richtingen zijn erg mooi; waar wil jij heen? Kom op, let’s go.
Idealiter woont mijn reisgenoot in de omgeving. Ik wil graag met een vrouw op pad om geen tijd te verliezen, met liften onder andere…
Buiten reizen houd ik van fietsen – wat ook weer een vorm van reizen is – en voorstander van een groene en sociale wereld. Voor mij een belangrijke waarde.