Europa & Azie?

Hallo iedereen!

Ik ben Roos, ik ben 20 jaar & studeer aan de Universiteit van Amsterdam. Communicatiewetenschap is de richting die ik volg maar na 2 jaar heb ik besloten om een jaartje te werken. Ik werk nu als nanny in een groot huis.
Graaaaaaaaaag wil ik in februari een tijd naar het buitenland, dit dan voor ong. 2 maanden…

Ik zat eraan te denken om een rondreis te maken door Europa, dus naar de oostbloklanden&Italie… misschien eindigen in Turkije? … Geen idee. Maar ik heb veel steden en veel plekken in Europa ook wel weer gezien… dus: plan2 is om naar Azie te gaan… Maar daar heb ik me nog totaal niet in verdiept, Bali lijkt me geweldig… de drukte van Bangkok… Thailand… ???

Mijn vrienden en vriendinnetjes zijn eigenlijk allemaal ook student & dus geen geld & tijd om naar het buitenland te gaan. Daarom deze oproep…

Ik hou van dansen, van muziek, van de zon, van mijn vrienden en vriendinnetjes, van vakanties, van het strand, van lange uitgaansnachten,van cultuur, van foto’s maken, van wijntjes bij het eten, van kleren… veeeeeeeeeeel!

Februari > 2 maanden > Europa/Azie?

Liefs! :kus:

Februari in Europa en Azie kan natuurlijk beide. Je moet er echter wel rekening mee houden dat in februari de winter nog in volle gang is, wat met name in oost Europa kan leiden tot flinke koude. Bulgarije is een prachtig land, maar heeft wel een extreem landklimaat.

In delen van Azie is in februari het regenseizoen (nog) gaande, maar ik heb me er nooit van laten weerhouden om toch gewoon die kant op te gaan. Tussen de buien door zijn voldoende warme en zonnige periodes, dus op het strand liggen kan altijd.

Reizen in Europa is duurder dan reizen in Azie, maar de vlucht naar Azie is wss duurder. Ook ben je mogelijk geld aan visa kwijt.

Je zult je toch wat meer verdiepen in wat je wilt :wink: