ETA aanvragen

Ik ben aan het uitzoeken hoe ik het beste een ETA aan kan vragen zonder tussenkomst van andere visa-bureau`s die dat tegen betaling voor je willen regelen
Via de website van de ambassade van Sri Lanka in Nederland kom ik uit op de volgende website: www.eta.gov.lk
Na aanklikken heb ik helaas alleen een wit scherm en kan er verder niets doen.
Wie kan mij advies of tips geven om dit aan te vragen?
Alvast bedankt!

Ik heb ook via die site eta aangevraagd, dit is zonder problemen verlopen. Misschien later nog een keer proberen?

Het kan aan je browser liggen. Overschakelen naar pakweg Chrome of Firefox, die kun je gewoon naast IE op je Windows-machine installeren, helpt vaak.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

1 like

Ik had zelf ook al gewisseld tussen Chrome en Explorer omdat ik weet dat het kan verschillen maar maakte niets uit.
Toch Mozilla Firefox browser gedownload en nu kom ik er inderdaad wel op alhoewel de webpagina heel langzaam laadt.
Bedankt voor de tip!

Hiervoor heb je alleen geduld voor nodig. Het kan soms binnen 5 minuten lukken, het kan soms 2 uur duren. Als het te lang duurt: Volgende dag weer proberen.

Voor de rest, als het gelukt is, je hebt verder niks nodig, het wordt direct aan je paspoortgegevens gekoppeld.

Gr. Taco

Hee, wat is een ETA precies? Ik ga in de zomer 3 weken naar Sri Lanka, maar had nog niet gezien dat ik dit moet regelen…

Electronic Travel Authorisation. Zonder die kom je echt het eiland niet in.

Grtn,

<Erik<> & [Sandya]

Klopt helemaal. Aanvragen kan op :

http://www.eta.gov.lk/slvisa/

Kosten zijn $ 30,-- p/p en kan alleen met creditkaart betaald worden.

De verwerking, ook tussen de pagina’s kan lang duren. Pas als je echte foutmeldingen krijgt moet je de pagina opnieuw laden en invullen. Anders gewoon wachten. Wees niet bang dat het bedrag meerdere malen wordt afgeschreven, wij hebben er het afgelopen jaar al tientallen ingevuld en dit is bij ons nog nooit voorgekomen (al zeg ik niet dat het zeker niet kan gebeuren).