Estore om ons wat bezig te houden...

Jeetje mineetje (hahaha) ik ben 1 dag weg, 1 DAG!! En dan praten jullie er eventjes 10 (ja je leest et goed 10) pagina’s bij!!!
WOW!!!

En ik ga ook nog alle berichtjes lezen ook! hahahahaha!

Jeetje ik merk et wel al weer, ik heb nog behoorlijk wat in te halen!!!

véél succes Kelebek !

Meiden zorg ervoor dat ik vanavond een estore deel 2 tegen kom!!! want ik vind dit echt humor hoor!!!

En bijlezen, geef mij er ook maar een stuk of 20 !!!

nou
:wave:

Hee sevgilim, wat ben jij er vroeg bij!!

hey beppie, ja binnen een uurtje moet ik gaan werken !

Ok werk ze dan!! ik was gewoon vroeg wakker, vroeg naar bed ook, dat is dan normaal he

nou fijne dag

Veel plezier in Duitsland Beppie! Wees voorzichtig op de baan !

Snap jij hoe het komt dat er ineens 40 ! berichten verdwenen waren? Gisteren zaten we aan 999 en toen ik de laatste eindigde om aan een nieuw deel te beginnen, waren er ineens 40 weg !!

Veel plezier in Duitsland Beppie! Wees voorzichtig op de baan !

Snap jij hoe het komt dat er ineens 40 ! berichten verdwenen waren? Gisteren zaten we aan 999 en toen ik de laatste eindigde om aan een nieuw deel te beginnen, waren er ineens 40 weg !!

Nu moet ik 5 seconden wachten tussen mn post, ga ik alvast stevig gaan ontbijten !

groetjes en beppie, we lezen het wel hé hoe je dagje duitsland was ?

en nu heb ik nog dubbel gepost ! nou, ik ben nog niet helemaal wakker!

doei xxx

Thanks, en nee geen idee, ik had ook verwacht dat jullie een deel 2 hadden gemaakt gister!! En wat dat dubbel posten, jammer gebeurt wel eens dan

Nou jullie gaan het zeker horen, al begint het al minder. Wij gaan altijd heeeel vroeg weg. Rond 7 uur rijden, dan heb je lekker de hele dag. Nu wilde mn vriendin ook mee, die gaan ook wel vaker. Zegt die pas om TIEN UUR weg te willen!! Nou dan ga ik niet meer. Veels te laat het is 2 uur rijden en dan nog eerst gewoon de boodschappen die ik nodig heb en dan nog ff shoppen, nee te laat. Nou gaan we dan om 9 uur, maar ik ben het er nog steeds niet mee eens, het is mij en de puber nog steeds te laat, 8 uur op zn laatst zeg maar!

Nou goed, jullie gaan het horen dan

Ik zou gewoon op mijn uur vertrekken (7u dus) en zeggen dat je dan wel afspreekt als zij er is. Jouw vriendin is er tenslotte bijgekomen als jullie al alles hadden afgesproken niet ? Dan moet zij zich ook aanpassen. Vooral als het maar voor een dagje is…

Nou we gaan gewoon om 9 uur, vind het wel goed!! Ik had daar ook aan gedacht, maar vind het wel ok, gewoon een dagje relaxen dan maar. En als ze gaat zeuren ben ik er klaar mee!!

Werk ze, ik ga douchen!!

bedankt! Shop ze ! Ik vertrek nu naar mn werk, doei xxx:wave:

Jeetje wat een vroege vogels zijn jullie, en dat in het weekend!!!

Jah he… haha…

Sevgilim… Misschien dat iemand 40 bericht heeft weg gehaald…:confused:

Ik hoop dat me vriend straks op msn komt :D:D Hij kan meestal op zaterdag komen, duss…

pffff zucht! ik moet vandaag de hele dag bezig zijn met een opdracht! Zie er ZOOO TEGENOP!!! Ik snap er helemaal niets van :frowning: Maar hij MOET vandaag af (vind ik) Bah bah bah!!!
Ga maar snel mee bezig zijn, denk dat ik vandaag jullie niet ga inhalen :frowning:
Maar succes iedereen!!

Jeej ik heb Harry Potter ingehaald (in eStores) volgende doel Bloem! Maar dat gaat nog wel even duren… Moet dan 100 berichten gaan schrijven en Bloem geen :no:
WE GAAN ERVOOR! :stuck_out_tongue: Alleen niet vandaag, helaas…

Nou meiden, geloof dat zo ongeveer iedereen al is geweest, nu ben ik aan de beurt. Ga ook ff shoppen. Wil iets nieuws voor een bruiloft dus hopelijk gaat het lukken.