Estore om ons wat bezig te houden...

Kwam toch stiekem even langs om te kijken :embarrese even korte pauze en dan weer hard verder! Ik moet zeggen dat ik wel al wat ben opgeschoten!

En ja hoor, ik was weer even de BIG SPENDER :smiley: :smiley: :D. Ben geslaagd dus!
Helemaal happy, en wat is het geworden? Weet dat het zal komen dus… een legerkleurige capribroek met zakjes en ritsjes onder aan de pijpen. Daarop een gehaakt vestje met lange wijde mouwen in dezelfde kleur, leuk hemdje eronder en klaar is Marion.
:banana:

Ohw super!!! Gefeliciteerd!!! Klinkt leuk, veel plezier ermee!

Liefs

leuk marion ! En laat die zomer nu maar beginnen !

Ja maar die zomer had van mij niet hoeven te wachten tot ik kleren had gekocht.

@Marion: klinkt gaaf! Vindt zelf die legerkleurtjes ook leuk. Heb een erg leuk strak bloesje in het legergroen gezien, leuk op een spijkerbroek met laarzen…

Groetjes, Diamond

Hoi dames.

Ik kwam ook nog ff langs voordat we gaan swingen.:banana:

Jullie ook allemaal een hele fijne avond gewenst, wat je ook gaat doen!

Groetjes Roanna:)

@Roanna: veel plezier! Ik ben nog nooit op zo’n Indische avond geweest, is dat leuk? M’n vriend heeft het er geregeld over om een keer naartoe te gaan.

Groetjes, Diamond

Zo meiden, ben er weer.

Was een heerlijke dag in Duitsland, en goed geslaagd. Eerst de gewone boodschappen, kruiden en natuurlijk de goedkope drank daar. Lekker beleg en broodjes, en dan gaan we de stad in!!!
Wij gaan meestal naar Bocholt, en daar zit in het winkelcentrum een winkel voor grote maten, en niet echt duur. Meestal gewone prijzen dus. Shirts voor 20 of 30 euro broeken 50. En ik heb geshopt!!! Mijn rekening is echt niet blij, maar ik heb een toffe zwarte broek, en bijpassend hes, en ZEVEN shirts!!! Helemaal blij ben ik!!!

Nou straks ff met een vriendin lekker filmpje kijken en eten, en dan morgen HUISHOUDBEURS(jaja ik weet het lekker mutserig hihi) Gewoon lekker een paar dagen voor mij dus!!

:wave:

Goedemorgen dames en een enkele heer!

Ja, ik ben vandaag voor mij doen, ook beetje vroeg, maar ga moet straks nog nog verjaardag in de achterhoek.

@ Diamond: wij vinden het altijd heel gezellig zo eens per maand lekker een avondje uit en dan lekker kletsen en dansen op, over het algemeen de jaren 60 en 70 en countrymuziek. Velen dansen daar de, in Indische kringen bekende Jospan. Een soort van linedance. Het is voor jong en oud en vaak komen daar dan ook complete familie’s. Gezelli hoor! Ik zal van de week even een link hier plaatsen, kun je eens een kijkje nemen op hun site. Er worden altijd hele reportages gemaakt. Staan wij ook op! :yes:

Nou zo te lezen Beppie, heb jij de buit voor voorlopig weer binnen. Kan ook zo gezellig wezen he, zo’n dagje uit? En oh erg hè, ik ben nog nooit op de huishoudbeurs geweest. Moet er ook maar eens van komen.

Verder aan alle anderen, een hele fijne zondag nog en tot ziens.
Gr. Roanna :wave:

Wie is de enkele heer ?

Zo zo , de Estore is nu vbPlaza geworden…

@ Beppie:
Had hubbie nog geen spijt dat hij je nog niet had laten behandelen aan je PIN-vinger? Die van mij houdt altijd zijn hart vast als hij me thuis ziet komen met een tas van mijn favoriete winkel :smiley: :smiley: :smiley:

@ Roanna:
Ben benieuwd naar de beelden van de indische avond. Lijkt me echt erg leuk!

@
Sevgilim:
Zag vannacht ook al dat e-store veranderd was. Kwamen van de bruiloft en kon me weer niet beheersen. Moest ff checke. Gelukkig was er niet veel gepost…kreeg ik nog wat slaap

@Roanna: je ben ook benieuwd naar de link! Met een Indische vriend zal ik ook vast een keer aan zo’n avond moeten geloven. Maar het klinkt in ieder geval gezellig!

@Annemiek: goed geslaagd dus! Nou groot gelijk heb je! Alvast veel plezier op de Huishoudbeurs. Wij wilden er ook altijd nog naartoe maar komt er steeds niet van. Volgens mij was er dit jaar veel op het gebied van make-up en beauty, klinkt leuk! Laat je ff weten hoe het was?

Groetjes, Diamond