ja idd, leeft ze nog ? Mss stuurt iemand anders smsjes in haar plaats… Sorry voor de horror mensen maar het geraakt niet uit mn hoofd…
Ik dacht eerst dat het Rikst was aan de telefoon… en dat ze samen deden met een mobiel ofzo… ( dat meisje die met haar mee naar turkije is… ) Maar in het berichtje van Franka ( Irma eigelijk… ) staat dat Rikst een eigen mobiel heeft…
hmhm nou , echt héééééééééél raar ! Kan er ons echt niemand duidelijkheid brengen??
Hoe kan je duidelijkheid komen dan?? Je kan toch niet ff langs fietsen!!!
Maar vaag blijft het
![]()
I don’t know…
Iris had wel een smsje gehad, daar stond in dat ze bezig was met de Grease Show… Dat vond ze leuk enz.
Maarjah… het blijft vaag… Eerst begrijpt ze niks van die turken en zit ze er doorheen…
Nou meiden, mijn 30 minuten zitten erop, ik moet weer van de compie af van hubbie!!!
Tot morgen of zondag
![]()
Hans kan mss es ff een kijkje gaan nemen? hehe, ok, raar voorstel maar toch niet onmogelijk?
tot laters beppie ! We missen je nu al !
xxx
Doegg Beppie…
Franka zal raar staan te kijken als Hans langs komt… om te kijken hoe het met haar is ![]()
Straks zit Franka midden in de grease show haar rol te spelen en komt Hans ineens midden op het podium vragen waar ze nou bleef en dat heel het turkijeforum ongerust is !!! moehahahahaha en franka nietsvermoedende :d nou, hopelijk …
Hahahahaha Jahh dat zou wel grappig zijn… Maar ik kan ook niet begrijpen dat ze niet ff op msn kan/mag komen… Al is het maar 10 minuutjes… Ze laat hier in Nederland wel haar familie en vrienden achter… om daar te kunnen werken…
ja, ik zou dat niet kunnen denk ik om niets van me te laten horen als ik zo ver weg ben, ook al niet om je familie in het ongewisse te laten…
nog 6 berichtjes en we kunnen een estore deel 2 maken !
Ja, maar tussen haar en haar moeder gaat het ook niet zo lekker… Maar dan kan ze mij nog wel smsen…
Maar… Ik ga ook zo… Straks komt praatjesmakers… Zooo leuk
Ben nu nog ff paar liedjes op me mobiel aan het zetten… Had vandaag zo’n bluetooth ding gekocht voor me computer… ![]()
Oww dan gaan we nog ff door Sevgilim ![]()
oh leuk praatjesmakers! ga ook gaan kijken!
hehe nog drie :d
Nog 2… ![]()
Doe jij de laatste maar…
THE END
Huh ??? Nu zijn er ineens nog 40 berichten te gaan ???