@Mizz: hééééééél raar !
Had al gereageerd voor ik je reaktie gezien had, Yoella, maar idd errug vaag!!!
![]()
Ja idd… Ik dacht echt zo van… Mag ik niet bellen ofzo ?? :S Maar zo zal ze het wel niet bedoelen… denk ik…
ofwel verplichten ze haar om te sturen dat alles goed gaat ofwel, ja, heeft ze in het begin het een beetje moeilijk gehad om haar aan te passen en gaat alles nu naar haar zin… Wel vaag aangezien ze schreef dat ze niets verstond van die Turken. Ik denk niet dat ze in enkele dagen compleet veranderd zullen zijn…
Hey Mizz: heb jij punten te veel ? ![]()
En hoe komt het dat iemand anders in haar naam kon inloggen zo plots ?
Wat bedoel je Sevgilim?? Had er iemand ingelogd op Franka’s naam dan ofzo
![]()
Huh ??? iemand anders in haar naam ingelogd ??? Franka ???
Snap het ook niet helemaal wat sevgilim bedoelt dus
![]()
Haha Ik ook niet…
Weten jullie dat dan niet ? Kijk eens op Turkse vakantieliefdes, topic: naar Turkije voor héééééél lang ! Wel op een morgen zag ik daar Franka22 staan die laatst gepost had en het bleek een Irma te zijn vanop Seni die Franka ook kende zei ze, moet je echt eens gaan kijken! Wss voorlaatste blz …
oke vaag!!!
![]()
Jaaa ik ken die Irma wel… Maar… wat doet zij op haar naam ??? Ik ga ff lezen…
Heb je gaan kijken Beppie ?
Echt vaag !!! Hoe kan zij nou op Franka’s naam gaan… Dat kan helemaal niet… of ze moet op dezelfde computer zijn… en haar wachtwoord enz. weten… Ze heeft voor de rest ook niet meer gereageert op die vragen… Het wordt steeeeeds vager…
Wel ja daarom dat ik het zo raar al vond dat zij op haar naam kan inloggen… Kennen ze elkaar zo goed dat ze bij elkaar over de vloer gaan ?
Heb niet gekeken, maar geloof je meteen. Ik vind het heeeel vaag dus
![]()
ik ook dus ! Daarom dat ik me wat zorgen maak…
ja ik begrijp je, heb je al een sms gestuurd erover ofzo, Yoella??
Kan me zo voorstellen dat jij er ook niets van begrijpt!!
![]()
even ter zijde, heb Cynthia ingehaald en nu mn volgende doel: ccmaas
Nou… Franka en Irma hebben ook welis afgesproken… Maar dan geef je toch niet gelijk je wachtwoord enz. Vind het echt heeel raar… en het wordt steeds raarder… Als ik in Turkije ben sms ik me helemaal gek, naar al me vriendinnen enz. Maar in deze 1,5 week dat zij er nu zit, heb ik pas 2 smsjes gehad… En als ik bel is ze er niet… ( vond ik ook zoooo vaag ) Je neemt toch niet iemand anders zijn mobiel op ???