Estore om ons wat bezig te houden...

@Beppie: maar jij hebt lekker geen reputatiepunten :banana:

Ja weet ik wel, en we kunnen er maar niets aan doen dat ik ze weer krijg dus!! Iedereen zit op mn knopje te drukken(hihi) maar geen groene punt erbij hoor!!!

Nu dan maar zorgen dat ik op de derde plaats zou komen dan!! En daar ga ik hard voor posten!!
:wave:

Ik heb het inderdaad ook al een paar keer geprobeerd omdat ik het zo zielig voor je vond… maar het lukt niet!

x

Geeft niet hoor, mijn rep kracht heb ik onder jullie toch wel, das veel belangrijker, maar ik heb tijden lang op de 10e plek gestaan en nu sta ik dus door een gulle donatie ineens zo hoog dat ik dan ook nog wel dat ene plekje omhoog wil. Het was me wel waard een ander te helpen, zo belangrijk is die ene plek omhoog nu ook niet dus!!

Dat is waar… Je hebt bij ons inderdaad een goeie reputatie hoor schat!

x

He lekker is het bij mij ook weer helemaal goed, kan mijn weekend niet meer stuk!!
Thanks love

En Ik Sta Op De Derde Plaats

Gelukt:yes:

Is er bij iemand al opgevallen dat ik een sterretje bijgekregen heb ? trots

Dat wil ik ook!!! Haha ik ben ook een tijdje terug opgewaardeerd naar 4*!!!

x

Ik wil ook meer sterretjes! :stuck_out_tongue: Hahahaha En punten… :smiley: :stuck_out_tongue:

Ohw verrek, volgens mij heb ik er ook een sterretje bij!! Volgens mij had ik er eerst 3 en nu 4 :smiley: :smiley: :smiley:

Hehe, zorg er maar voor dat jullie geen sterretjes beginnen te zien, gaat volgens mij volgens hget aantal posts niet ?

Cynthia, je bent me weer voorbij en helaas moet ik nu weg ! Zal tot 21u zijn vooraleer ik kan terugslaan !

Troost je ik ga ook zo, en dan ben ik pas morgen rond 10.00 uur weer online!

x

Ga ik jullie in de tussentijd inhalen :p… dream on, Rien, dream on! :frowning:
Hahaha

Rieneke, doe je best want als ik nu wegga, kom ik pas morgenavond terug ! tenzij héél even morgenochtend want moet hele dag gaan werken en met de kat en de hond naar de dierenarts !

Ik was er weer heeeel vroeg, maar dat komt omdat ik er gisteravond ook heeeeeeeeel vroeg inlag!! Om 8 uur ging het licht uit, en ik erin!! Geslapen tot 5.30 dus een aardig tijdje!!
Straks naar de 1ste controle voor mn lenzen!! Ben benieuwd, denk dat ik iets minder aan sterkte moet. Lezen gaat goed maar dichtbij niet!!(hihi toch een leesdeel?? Oud he dat krijg je!)
Daarna boodschappen, en vanmiddag naar de bank om de hypo te regelen(is weer zover vind ik echt leuk, kan ik naar uitkijken, stom mens dat ik ben!!)

Dus als jullie me willen inhalen: VANDAAG IS DE DAG(hihihi)

:wave:!!

en als jullie mij willen inhalen: vandaag is de dag !!!

Ik doe me best :wink:

Zo lukt het natuurlijk niet… WAT EEN RUST! Niet normaal meer… zit me gewoon te vervelen omdat jullie er niet zijn :sad: :asleep: … Val bijna in slaap!

IK MIS JULLIE!!

x

RinggggggggRRRRRRRRRRRing, wakker worden Cynthia!!!