Estore om ons wat bezig te houden...

@Sevgilim: Mooi, blij dat je me blijft laten glimlachen als je weer antwoord!

Ja dames, moet toch ff zo 's morgens mn punten op pijl houden, zal dus wel een paar keer per dag voorbij komen om alles up to date te houden
:wave:

hehe ikke ook !
Kan zijn dat ik even mn ma moet gaan helpen in het kapsalon, mn baas word geopereerd momenteel… Als er gulle schenkers zijn, one name: Sevgilim !

Even iets anders: is er al nieuws van Franka22 ?

En het is lang geleden dat we Franka6 nog hebben gehoord !

Sevgilim: Laten we de snelle reakties op dit topic houden, kunnen ze niet mopperern daar is het voor!!

Franka6 is toch onze dame in Kusadasi??

ja, vroeger zat ze hier regelmatig op, maar nu niet meer …

Zal ze het wel druk hebben!! Maar ze word ook af en toe op andere forums heel naar behandelt!! En dat vind ik heel jammer.

En aan de andere kant, we kletsen nu meer over dingen met elkaar. Als er iets over Kusa komt dan is ze er vast!!

hoezo, hoe word ze wel behandelt ? Op welke forums ? seni ? taliha ? andere ?

En ja idd, maar ik zie ze niet vaak online hier op het forum…vroeger zag je ze weleens online ook al typte ze hier niets…

Gisteren was Franka6 nog even online.

Op turkije pagina zijn er van die leukerts die zo lekker negatief!!! Mss dat dat ook tegenwerkt om hier te reageren. Kan natuurlijk zijn, maar het blijft een gok, want zij weet waarom ze er niet is!!

Nog ff en ik heb ccmaas ook nog ingehaald, dus ik blijf posten!!!

Je gaat idd als een speer!

Hoe ga je Vanua voorbij, moeten we de dief gaan spelen?

Marion2

Al je bij de loterij kijkt dan zie je hoe vanua vooral aan z’n punten is gekomen…hmm overigens heb ik dat gisteren ook niet slecht gedaan met 10 loten:whistle:

die punten had ik hard nodig…

zullen eens gaan kijken dan :slight_smile:

ben ik hier ook weer terug ! Ff twee uurtjes gaan werken!
Nou, kom op met die punten, hoe kunnen we ze gaan verdienen op een eerlijke manier zonder té veel inspanningen ?

Xander: Jij heb toch zat… Schenk ons is ff wat please!!! haha

X

Is echt rustig vandaag!

Ja ik was ff naar het centrum moest eea regelen, en hubbie is ook vrij dus ideaal!!!
Nu is hubbie de nieuwe lampen aan het ophangen, en ik ff aan het bijlezen en punten scoren(hihi) en dan het huis ff kuizen!! Ach en dan is er al weer 1 dag van mijn lange weekend om dus

Maar Beppie: Jij heb al zoveel punten!!!

X

Ja maar ik wil de 3de plaats ook wel hebben!!

Pfff ik heb de hele dag op school gezeten, bulgh!!! Had et zo druk dat ik niet eens hier kon kijken en posten…
Ben nu weer thuis, maar nog steeds druk, jak! Je hebben nu echt een uber super saai blok! Hopelijk is de volgende weer beter!