Estore om ons wat bezig te houden...

Sevgilim: Dit is lekker mijn geheim:P:P :banana:

X

En ik sta weer bijna op het niveau dat ik had voordat ik zo gul was, en zo blijf ik lekker hoog dankzij mijn gulle gever!!
:wave:

XANDER? JEROEN? Ik kan ook best wat puntjes gebruiken !

ach meiden wat een humor toch, maar ik lach het hardst want ik heb over 2 uur WEEKEND!!!

Meiden, de plicht roept, moet ff gaan werken…
Tot later xxx

hihi gaat je eBuks kosten hihi

Ben ik hier terug !

Kom op met die spannende verhalen :wink: ik heb punten nodig :smiley:

Ik wil ook wel wat puntjes! Ik wordt steeds maar verder van mn plekje gegooid :frowning: snif
Moeten even een inhaalrace doen!

Start !

ready to go…nog nieuws aan het front?

Kind zijn hoofd is ook weer bijgewerkt voor zover dat mogelijk was. Kan er in ieder geval weer mee over straat…

Das mooi. Zit ondertussen thuis, en zal niet heel vaak reageren, maar daar waar mogelijk!!! Wil niet onderaan geraken(zou Sevgilim zeggen!!)

Tot morgen

hehehehehe, nou, we nemen het gewoon zoals het komt, tenslotte, het zijn maar punten !

Ik vind jullie taal zoooo goed, en dat bedoel ik niet om te plagen. Het klinkt zo zacht de uitdrukkingen van jullie.
Wij zouden zeggen: Onderop komen. Dan is onderop geraken veel vriendelijker. En zo veel meer, maar goed, ik zit weer te zwammen over niets(hihi)

Onderop komen? Ken ik dus totaal niet ! Sorry als soms iets misbegrepen word, het is zeker niet de bedoeling te kwetsen of zo… Horen jullie echt dat ik belg ben ?

Nou we horen het niet, we lezen het :wink: :smiley:
Wel leuk om al die verschillende uitdrukkingen te zien!

Jeej ik heb Winkelwagentje ingehaald!! Harry Potter is mn volgende doel :stuck_out_tongue:
Nog mensen die gulle donaties kwijt moeten??? :smiley:

Sevgilim: Ja Zelfs door het lezen van reacties op andere forums lezen nederlanders dat het belgen zijn. Maar das niet beledigen, het is anders! En ik vind het dus leuk!! Wij rennen, jullie lopen! Geen punt toch, gewoon anders!!! Maar nogmaals, het is niet beledigen!!

hehehehe ok dan blijf ik gewoon door gaan met mijn belgische uitdrukkingen, als jullie iets niet verstaan, ik ben tolk van dienst !

@Rieneke: als ik net genoeg puntjes gespaard heb geef ik je er wel eens cadeau !