Estore om ons wat bezig te houden...

Sevgilim… Ik vroeg ook aan Franka, waarom nou al in Februari ? Het is zoo snel… Ze zei… Ja dat moet om de shows te leren en de taal etc. En het regelen vond ze niet zo veel werk…zei ze… ( Dat begrijp ik wel )

Maarja, ben benieuwt wat ze vanavond zegt aan de telefoon… Misschien komt het toch nog allemaal goed…

Hou ons op de hoogte, ik ben ook erg bezorgt hoor ! En als we kunnen helpen zijn we er voor haar !

Dat geloof ik ook, dat het allemaal niet zo makkelijk is als we denken!!! Ik heb er vaak een hard hoofd in. Kon ook meerdere malen daar werken, bij kennissen, in een juwelierszaak(zelfs een paar weken gestaan, gewoon om het een btje te leren!) maar ik zou het niet voor hele lange tijd willen!!

:wave:

Ik ken haar ook niet goed, maar ze is een van “ons” en dat is het denk ik!! En ze was zoooo positief, dat ik niet de moed had haar tegen te spreken. Maar die zorgjes zijn wel oprecht!!

Nu kunnen we enkel maar hopen op de goede afloop voor haar en als ze wil dat ze dan ook naar huis kan komen…

(beppie, ik sta juist onder jou, watch out!)

Mss als er nog mensen zijn hier op het forum die aan zoiets willen beginnen mogen we mss niet helemaal positief meedoen maar ze dan ook op de werkelijkheid even wijzen…Denken jullie ook niet? Dit niet om het af te breken maar gewoon om het welzijn van die persoon!
Heeft mn vriend ook bij me gedaan voor die job waarvan ik de kans had en heeft hij me terug met beide voeten op de grond gezet en ben ik hem nu héél erg dankbaar voor !

Ik ken haar ook door deze site en van Seni… Daarna beetje gepraat enz. op msn… En paar weken geleden ( 1 week voordat ze op vakantie ging ) Ben ik naar haar toegekomen… Was echt super gezellig !! :smiley: Dacht dat we nog wel een paar keer gingen shoppen in Alkmaar… Maar duss niet…

Haha… Eigelijk ook raar, je kent elkaar van deze site, en dat iedereen zich dan zo zorgen maakt enz.

Maar Franka wilde wel heel graag gaan he! En ze kreeg van vele al negatieve reactie’s… Ik hoop ook dat het goed komt, en als ze naar huis wil, en ze mag niet, dan halen we der met ze alle op!

X

Weet je, bij mijn vriendin zou ik haar ook de nadelen voorgehouden hebben. Dan weet je precies hoe iemand in elkaar steekt. Op het forum ken je elkaar niet goed genoeg. Ben dan bang om verkeerd begrepen te worden, bang dat ze zeggen daar heb je die bemoeial weer. Terwijl het dan eigenlijk goed bedoeld is.

Alkmaar is toch helemaal niet boeiend :wink:

X

niet raar hoor, maar gewoon dat je met elkaar meeleeft denk ik!! Hoop idd dat het allemaal goed komt voor haar!!

Ja sevgilim… Het is niet altijd leuk om daar te werken… Als ik kijk naar die obers in het hotel en de animators… Die zijn gewoon van 8 uur s’ochtends tot 12 uur s’avonds aan het werk… En het is warm, lange dagen, andere zitten daar lekker vakantie te vieren en jij moet ze maar “vermaken”… Nu is het nog niet zo heeel erg, maar in Juni, Juli en Augstus is echt echt super druk daar…

Ach Sevgilim, ik ga je nog eens helpen!!! En dan zeggen dat je juist onder mij staat!!! Daar zitten nog 300 punten(eigenlijk 400 dus!!) tussen!!! Gaat je niet makkelijk lukken hoor!!hihi

Nou ik vind het echt leuk daar !! Vroeger ging ik altijd met me moeder ( was klein meisje van 5 ) naar Alkmaar, naar de Olily winkel… Was er al zo’n tijd niet meer geweest… Dus vond het echt onwijs leuk daar !! :smiley:

hehehe beppie, nou toch wel bedankt voor de hulp! Nog 100 puntjes over ? iemand ? (grapje) ben ik je héél erg dankbaar voor maar ondertussen staat Cynthia terug onder jou !

Mijn zus woont daar, en ik vind het er best grappig, maar das altijd als je er maar af en toe komt toch
Nee in dat gehucht waar ik woon das leuk(in de polder is niets leuk!! Maar het woont zo lekker rustig)

hahahahahaha moet je toch meer posten dus Sevgilim!!!
DUZZZZ

Ik kan toch niet sneller gaan typen dan ik nu al doe ? Cynthia, hoe doe je het ?!

Sta ik nu weer boven Cynthia ! nek aan nek race meid !

Maar sevgilim… Jij heb veel reputatiepunten… Wij hebben niks…:frowning: