zo kom ik nooit aan mn punten hehehe
Nou vertel dan wat ik klets wel mee
![]()
Ja ik ook…
Kreeg net trouwens een smsje van Franka… Ze begrijpt niks van die turken en ze zit er helemaal doorheen…
oei, hoezo ze verstaat ze niet ? Taal of cultuur ? Wat gaat ze nu doen ?
arme Franka !
Verdorie…was er al bang voor dat het niet zo goed ging omdat ze zo’n raar sms-je had gestuurd naar je.
Ik ik dacht dat eigelijk ook al Marion… Ik ga haar vanavond ff bellen… want ze mag niet op msn komen van de chef…
Nee he, dat meen je toch niet he!!! Oh Franka, hoop maar dat alles goed gaat komen!!
X
nou, hoop ik ook! Kan ze niet naar een internetcafé ? of heeft ze daar geen tijd voor ? Ze zal toch ooit wel eens een dagje vrij hebben zeker ? Nou, daar was ik ook al bang voor want mn vriend had zo al enkele verhalen verteld hoe het met me zou kunnen verlopen…
Ik vraag me nu af… Stel je voor, ze vind er niks aan daar en mist der vriendinnen, familie, etc. Zou ze dan terug naar huis mogen ??
En nog ff 1 vraag… ( over heeel iets anders )
Ik ga met me ouders naar Side in Oktober… Daar hebben we gewoon een appartement, geen all-in… Zou mijn vriend dan een dagje bij het zwembad mogen zitten ??
Dacht al: als alles goed gaat is een sms-je met alles OK heel snel verstuurd. Gaat het minder stel je de berichten zo lang mogelijk uit.
Gelukkig is ze met een vriendin, hebben ze in ieder geval nog steun aan elkaar.
gewoon proberen Yoella… er valt geen eten of drinken te halen, dus ik denk niet dat het een probleem is!!
X
Ja ik dacht ook, je kan in een internetcafe… Maar in het hotel waar zij werkt zijn computers met internet… En daar mocht ze volgens mij niet op van de chef. Maar ik zal het allemaal vanavond wel horen, want zo’n smsje is zooo klein, daar kan je nooit alles in vertellen…
Hey mizz, heeft Franka een contract getekend ? Ik hoop voor haar van niet anders kan haar baas nog iets uitvinden om haar daar te houden als hij echt geen goede bedoelingen heeft! Kan Os haar niet helpen? Werkte hij niet in hetzelfde hotel ?
Ze is wel met een “vriendin”… Maar dat is ook niet haar aller beste, als je begrijpt wat ik bedoel… Toen ze op vakantie was met haar, vroeg ik, zou je nog een keer met haar op vakantie gaan ? Zei ze nee… Duss…
Ja dat begreep ik ook niet… In het smsje stond natuurlijk, ik begrijp die TURKEN niet… Dus ik dacht Oscar en die chef… Ik heb smsje terug gestuurd, hoe is het met oscar ? Maar nog niks terug gehad… ( Hij werkt trouwens in het zelfde hotel )
hmhm mss zit daar een haar in de boter ! Nou, ik hoop echt dat alles goed komt !
Over dat contract weet ik niet… Ik vond het ook al zo raar gaan voor dat ze daarheen ging… 1 dag voor ze daarheen ging, kwam die chef online om te zeggen dat alles goed was en dat hij ze zou ophalen bij Antalya… RAAR…
Meiden wat een toestand!!! Ik vond al dat het allemaal zo snel moest ineens, maar begreep ook wel dat ze gewoon lekker in de buurt van Os wilde wezen. Maar nu ga je toch weer nadenken!!! Arme zij!!!
Yoella: wel vertellen als je wat weet hoor!!! Maak me wel een btje zorgjes zeg maar!!
![]()
ik had ook kans om ‘zo snel mogelijk’ naar turkije te gaan maar het ging me iets té snel en ze konden niet wachten ! Daarom vond ik het ook verdacht. Volgens mij is het niet zo gemakkelijk als we denken hoor om daar te gaan werken…
Ja tuurlijk doe ik dat beppie…
Ken franka wel niet zo goed als jullie, maar zit me ook niet lekker!