Weet er alles van, heb ook als inval een paar maanden aan de receptie gezeten.
Zo ik ben er ook weer ff!! Wij gaan zo stokbrood met kruidenboter en tosti’s eten! OOk heeerlijk!!
x
@Sevgilim: Het is je gelukt hoor om mij in te halen ![]()
Ach ja, Marion, je hoort me niet klagen hoor. Wil hier best graag weg, maar ga zo weer aan de receptie. Vind het echt leuk werk, alleen is het hier een beetje onzeker dus!
![]()
Ehm Sorry sevgilim: Ik ben jou alweer voorbij gegaan!!!
X
hehe ja idd cynthia, doe je best ! laat je niet doen !
Voor mn stage heb ik ook 3 weken aan de receptie gewerkt van een ziekenhuis. En ofwel komen ze allemaal in een keer ofwel is er niemand. Ik moet wel zeggen dat ik me geen moment heb verveeld! Als er geen volk was, mocht ik achteraan gegevens voor dagopnamen gaan invoeren, is ook leuk !
huh? waaaaaaah ! laat je doen cynthia ![]()
haha, bij deze ben ik je terug voor Cynthia !
ff rustig he jij ![]()
Vond het werk niet vervelend. was eigenlijk heel leuk, alleen je had in 8 uur niet even de tijd om rustig een sigaretje te roken…ben helaas nog wel 1 van die verslaafden.
Beste iedereen, ik ga nog even enkele hoofdstukjes gaan lezen uit mn boek ‘de turkse bruid’ ieder hoofdstuk is max. 5 blz lang en nu en dan kom ik wel even kijken !
Krijg Cynthia ondertussen de kans om een voorsprong te maken hihihi
haha maar ik ga zo lunchen, dus dan ben ik circa 30 a 40 minuten ff pleite!
x
aha ! ok CYnthia, traag kauwen zodat je je niet verslikt !
Zo ik ben weer terug
Kan dus nu wel uitlopen!!!
X
@Marion: Ik had dat ook, toen ik nog rookte, maar dan moest ik ff de parkeerplaats bekijken ofzo!! Als ik maar roken kon!!! Of gasten die het parkeerpaaltje niet omhoog hoefden te doen, kon ik weer ff(hihi!)
Nu is het minder stressvol!! Maar ik mis de frisse neus wel
![]()
Relax relax
de dag is nog niet om moeha
Sevgilim Je Kan Het!!!(Ik kan je niet blijven helpen dus!!) GA ERVOOR!!!
![]()
Nou lekker zijn jullie ![]()
Ja he, als jij in de put zit help ik je ook, tenslotte hebben ze mij ook geholpen, dus kan ik weer anderen helpen dus
![]()
waarover kunnen we es praten ? need points !