Estore om ons wat bezig te houden...

Nou, zojuist maar even snel een afspraak bij de kapper gemaakt voor mijn zoontje. Heeft zich gisteren even flink toegetakeld, een grote hap uit zijn pony geknipt. Dacht dan met voetballen beter te kunnen koppen als er geen haar zat. Hoop dat ze hem nog kunnen fatsoeneren zodat hij niet al te zeer voor joker loopt. Heel leuk kids, maar af en toe…zucht…

Wat me ook is opgevallen dat je per zoveel posts ook een reputatiepunt bijkrijgt! Per 50 denk ik

Ligt er ook weer aan hoe snel je post begreep ik

hehe marion, doet me eraan herinneren dat ik dat ook eens bij mezelf gedaan heb toen ik heel klein was. En mijn ma is kapster ! Volgens mij wilde ik haar voorbeeld volgen, hehehehe

Had net 140 posts en 5 reputatiepunten, had er maar 2 moeten hebben dan

Hebben mijn zus en ik vroeger ook bij elkaar gedaan. Helemaal tot op het hoofd. Enigste mogelijkheid die overbleef was stekeltjes…hihihihihi.

Ik had lang haar als kind, tot over mn billen dus. Toen heb ik alles van achter naar voren gegooit en alles op neushoogte af geknipt(oeps!!) Nou mocht de kapper het weer in fatsoen brengen de arme!!
:wave:

WOW beppie, en ? is het dan nog goed gekomen?

Iemand die weet, als ik vis op grill leg, of dit ook nog moet gekruid worden ? Of gewoon natuur ? hehe, ben bezig met het eten klaar te maken !

Juist weer een reputatiepunt bij !

Volgens mij heeft iedereen zijn eigen wel eens geknipt … alleen bij de een valt er nog iets meer van te maken dan bij de ander…:slight_smile: . Heb nooit echt lang haar gehad, was veel te dun, en zag dus niet uit. Groeide ook niet hard, dus je liep lang voor joker.

Nou, mijn haar groeit véél te rap ! Heb altijd lang haar gehad maar heb ik november het helemaal kort gedaan. Moet ik nu iedere 3 à 4 weken naar de kapper (nou ja, mijn eigen ma hehe)

Ja mijn haar is weer goed gekomen, maar wel een heeeeeeel stuk korter!! Is ook nooit meer tot zo lang gegroeid!!

Nu ben ik het aan het laten groeien en het zit tot op mn schouders, begint nu echt leuk te worden!

Die vis kan beide, wat je lekker vind!! Ik vind het nog steeds het lekkerst met kruiden en in aluminiumfolie!! MMMMMMMMMM!!

Die van ons probeert er zich dan uit te praten en begint de voordelen op te noemen. Is makkelijk mam, als er dan weer luizen op school zijn komen in die haren in ieder geval geen luizen. Dan zal ik je hoofd kaal scheren, zei ik , dan krijg je helemaal geen luizen meer en kan je super koppen. Maar dat was toch een beetje te rigoreus voor hem…hihihihihi

ondertussen is hij klaar, heb gewoon zonder iets gedaan en nu zal ik ff gaan proeven, laat ik wel weten of hij natuur goed was hihi.
Meiden, tot straks !

smakelijk eten!!

Eet smakelijk Sevgilim!!

Marion, ga ik niet tegen de puber zeggen, want die pakt meteen het scheermes!!! OEPS!!!

nou goed zo ook ff eten!!

Bedankt! Bij deze gedaan met eten, ook aan jullie smakelijk !

Ook smakelijk eten Annemiek. Wij zijn over 45 min. aan de beurt.

Harry Potter moet terug naar Zweinstein. Staat bij rijkste leden net boven winkelwagentje. Je verwacht toch op zijn minst dat hij zich naar de 1e plaats tovert?

Ach ik heb geen last van hem/haar!!
Ik ben ook pas over een minuut of 30 aan de beurt hoor!! Dan ‘mag’ ik ff naar de kantine ff eten scoren en weer snel op mn plek!! Ik heb geen pauze, niet 1 minuut!! Maar ik kan er wel tegen, heb eigenlijk de hele dag pauze, mag alleen niet van mn plek dan!! SO WHAT??

Jij ook eet ze zo dan Marion