Estore om ons wat bezig te houden...

Ik kan me heeeeeel klein maken hoor!!(hihi)
:wave:

Met een heeeeeeeeeeeeeel veel geluk mag ik in mei met een vriendin en zoonlief. Dat zijn 3 koffers, daar kunnen er wel een paar bij… hoef je niet verdeeld te worden Annemiek. Hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat 1 gedeelte in Bodrum land en het andere in Antalya.

En Annemiek, met een beetje geluk proppen we er hubbie ook nog bij.

Plus een fles Raki en de vakantie kan niet meer stuk.

Oh ben je lief…dat je ook nog aan mijn betere helft denkt!!! Zal hij ook lief vinden dan!!

Tot straks of morgen

Och, heb soms ook mijn goede kanten :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

zo zo , jullie kunnen kletsen, heb ik meteen weer enkele blz bij te lezen ! Iemand die een donatie wil doen? :d:d:d

Weer een dagje off school maar dan wel omdat er geen lessen geplant zijn ! Ga ik wel vanmiddag gaan werken omdat mn baas geopereerd moet worden en dit helemaal niet geplant was, dus alle klanten onder twee moeten verdeeld worden.

Oeps dat word aanpakken dan!! Suc6 vanmiddag!!

Mijn laatste werkdag deze week, en dan WEEKEN!!! HEERLIJK!!

Nou tot straks allemaal

Lekker geld gaan verdienen om zo rap mogelijk terug naar turkije te kunnen !!!

Véél succes beppie met je laatste werkdag !

Dank je Sevgilim!! Ik heb ook zooooon zin in een paar dagen niets doen!! En hubbie heeft ook weekend vanaf morgen zalig!!! En dan nog lekker 2 dagen samen voor de puber weekend heeft, daar gaan we giga van genieten dus!!!

In de eBuks blijven oplopen!!!

Het enige wat nog steeds ontbreekt trouwens is mijn Rep Kracht!!! Kan niemand mij weer eens opwaarderen??
Heb nu toch wel weer bewezen dat ik toch wel te vertrouwen ben toch…

Ik moet dringend punten hebben want ik sta nog altijd op de 7e of 6e plaats en de eerste die ik kan inhalen is wss Mizz Stylow maar die heeft er 100 meer dan ik ! Dus, posten is de boodschap !

Beppie, ik heb je deze week al proberen punten geven, en nu ook weer terug maar het lukt niet, hoe komt dat ??

en neen, het is cynthia die ik moet gaan inhalen !

@ Annemiek:
Heb geprobeerd je reputatiekracht te geven maar het lukt blijkbaar niet

Ik weet ook niet hoe dat komt?? Het is vaker uitgelegt, maar echt duidelijk is het mij niet?! Iets met dat je wel iets toe te voegen moet hebben ofzo, maar wat nu precies…

Nou scoren scoren en scoren, en mss is er ook voor jou een reddende engel?

je moet toch op die weegschaal klikken dan

ja, heb ik ondertussen al 10 keer op jouw weegschaal gedrukt beppie maar blijkbaar lukt het niet?! Volgens mij heb je gewoon té veel gestolen dat jouw reputatie gewoon niet meer te herstellen is hehehehehehe :stuck_out_tongue: :wink:

Het de uitleg net gelezen onder mededelingen van de redactie. Moet eigenlijk iets komen waar je kan stemmen, mee eens en oneens. Komt dus niet. Is misschien veranderd met de invoering van de E-store. Kan sindsdien ook de avatar niet meer veranderen.