Misschien worden ze volgende week dan weer wakker…
gewoon druk aan het werk;) Nou ja druk… zo’n winterslaap lijkt me wel wat! Ik ben de laatste tijd helemaal naar de tering! En ik weet niet waarvan!
x
Er gaat echt een enorme griepgolf rond!!! Mijn keel voelt hem nu ook
Ik heb jullie reakties steeds niet gezien dus!! Zeker een bug in ons netwerk, of ook de griep ofzo
Ik ben er wel hoor, en ik voel me ook niet helemaal lekker, maar dat ben ik ook nog nooit geweest(hihi)
![]()
Ìnderdaad iedereen die je hoort die wordt ziek! Nou ik heb er geen zin in, dus ik hoop dat deze griepgolf mij overslaat!
x
Ik kan het echt zoooo niet gebruiken nu!!
Moet het vet druk met school hebben nu…
FF onderdrukken met asprines ofzo, doet toch wonderen hoor!
Nou ff eten scoren hier
![]()
We hebben het gewoon allemaal gehad met de winter! En dan ook nog dagelijks met onze gedachten in het zonnige Turkije…
Dat is het, en daardoor komt er een griepje in ons, we hebben het nodig om weer vitamine V op te doen!!! (hihi).
![]()
Er is maar 1 ding tegen te doen: OP NAAR TURKIJE!!!
Zo is het maar net! Ga m’n eigen daarom maar weer even uitsloven in het fitnesscentrum. Tot straks :).
Ik denk dat ik toch maar dat springtouw van Sevgilim ga uitproberen. Geen tijd voor het fitnesscentrum, en dat kan ik 's avonds doen onder de was enzo
En wat betreft dat Turkije…IK WIL OOK!!! Maar heb geen dagen!!! jammer he
![]()
Dagen genoeg, heb nog 9 weken van vorig jaar, maar nog geen tijd.
Was het maar waar. Ik heb alles al ingepland dus kan gewoon niet!! Mss als er een vakantie geruild word, maar ik weet het nog niet dus
![]()
Ik heb wel dagen (ongeveer) maar geen geld… Nou ja net stiekem (sta eigenlijk rood) nog voor 1 reisje naar Istanbul, ben toch goed in sparen
In de meivakantie! HOOP ZOOOOO dat het gaat lukken!
Je mag wel in mijn koffer ![]()
x
Ik ga niet in de Mei, mss kan je bij een ander in deeltjes mee, anders hebben ze teveel gewicht mee!!!
Ik zou wel willen, maar we kunnen dus gewoon niet. Eerst maar eens mn motorrijbewijs. Nog 2 weken en dan mn theorie, en dan een versnelde cursus denken de puber en ik aan! Zijn er er binnen een week vanaf!! Kunnen we lekker rondploffen!!!
![]()
Jaaaa ik wil wel mee in de koffer!!! ![]()
IK OOOOOOOOK!!!
Is er verder nog iemand, het is zooooo rustig, en dan gaat de middag niet om!!!
Help me please!!
![]()
Als jullie allebei in mijn koffer passen dan mag het van mij wel hoor!! Is toch gezellig!!
x