Estore om ons wat bezig te houden...

:yes:

START !

Iemand die de arme forummensjes wil spijzen met enkele puntjes ?

Ik niet, ben hard mn eigen muntjes aan het sparen!!:yes:
Nou ga zo maar eens naar bed!!
Tot morgen
:wave:

En toen stond ik ineens toch weer 8ste!!! JOEPPIE!!

Slaapzacht !

Lieve Sevgilim: om je iets te leren van het verschil tussen vlaams en nederlands: Bij ons zeggen ze “slaapzacht” als iemand dood gaat!! Net als rust zacht!!

Maar ik lig er nog steeds niet in, dus het gaat steeds later worden!! Maar niet meer 21.30 hoor dan ben ik allang in slaap-coma!!
Tot morgen dit was mn laatste rondje

hahahahahahahaha, ECHT ??? ok, sorry ! wat zeggen jullie dan? Slaapwel ? Goede nacht? moehahahahaha lig ik hier echt onder mn bed van het lachen !

Beste mensen, ben ik bij deze ook maar gaan slapen, en euh…ik weet niet of ik dit mag zeggen : ‘Men ruste in vrede’ moehahahaha nou ja, dat zeggen wij vlamingen als iemand dood gaat :asleep: .

xxx

Hier nog iemand die wel een donatie wil gebruiken :stuck_out_tongue:

Annemiek wat heb jij gedaan??? Hoe kom je ineens aan zoveel eStores??? Toch lotterij ticket kunnen kopen? :slight_smile:

Meiden, hoe krijg je je e-buks eigenlijk op de bank? Wil ik eens een keer sparen en dan lukt het niet … zucht…

Nou, maar eerst even aan het werk voordat mijn man dadelijk uit zijn vel springt…staan zo’n 600 witte meiden op me te wachten…

Goede morgen Annemiek, zag dat je ook al van de partij was.

@Rieneke, ik heb een donatie gekregen:confused: !! Weet ook niet waarom en wat ik gedaan heb om dit te krijgen, maar ineens sta ik op DE 4DE PLAATS!!!

Maar ik blijf gewoon lekker meekletsen en doorsparen, voor een mooie bikini ofzo(hihi)

hey beppie, leuk die donatie ! aan de donatiegever: er zijn nog véél arme forummers hier ! hehehehehe

Ja gaaf hoor, wist niet wat ik zag. Opende mn mail en een berichtje, nou ik stond echt paffff!! Maar ben er giga blij mee. Meteen alles op de bank, had ff gedacht aan een lot, maar nog maar ff niet, eerst eens lekker genieten van mn plek in de top 10(hihi)

Je bent inderdaad flink omhoog geschoten!!! Dat wil ik ook wel :wink: Haha…; ben 700 estore kwjit geraakt, aan iets om mijn naam een kleurtje te geven ofzo, maar ik zie geen kleurtje hoor! Maar ja haha dat is niet anders!!

X

Nou hoor, ik ben gewoon aardig ofzo denk ik(?)

Ik spaar dus gewoon door. Weet maar nooit waar ze goed voor zijn. En als ik er weer een heleboel meer heb ga ik mss wel weer iemand er gelukkig mee maken!! Zo werkt het nu eenmaal in het leven, krijgen en doorgeven!!!

Zou ik ook wel gelukkig zijn om een paar puntjes bij te hebben :love: :wink:

Is iedereen in winterslaap :asleep: :asleep: :asleep: ?