Estore om ons wat bezig te houden...

Dus ook aan het werk!! Gezelli hoor dat je er bent, kan ik proberen Rieneke voorbij te komen!! Al zal het niet lang duren want die kan vanavond aan het scoren, en dat kan ze heeeeel goed:-)
:wave:

jammer dat de loterij zo duur geworden is (dit even terzake)

Hoeveel is het nu dan?

X

ik denk rond de 100 punten die je nodig hebt zeker ?

nog 80 punten vooraleer ik weer iemand heb ingehaald.

Beppie, nog een paar en sta je weer een plaatsje hoger !

Geen idee, maar ik vind het ook stom dat je alleen nog dagloten kan kopen. en 100 punten is niet genoeg dacht ik!!!
Hoor het wel van jullie

Jezus… Dat is inderdaad een flinke verhoging!! Ik verveel me op me werk. Het is nu weer rustig!

x

Dan is er altijd Estore nog om de verveling tegen te gaan ! :wink:

Precies, das ook het beste om de verveling tegen te gaan!! Vandaag is weer snel om dus;-)

ja inderdaad! Dat is waar… Ben ook erg blij met jullie!!

X

Ben ook blij met jou dus!!
Belt net die puber dattie het ff niet meer weet, moet met het OV vanaf amsterdam naar de polder, en hij reist nooit!!! Heb hem hopelijk ff op weg kunnen helpen!! Mijn goede daad ook weer gedaan vandaag!

bij deze, beppie, heb je winkelwagentje ook een plaats naar onder geduwt !

Ik moet op een zondag een keer om 7.23 op Amsterdam CS zijn, geen idee of ik dat ga redden met de trein vanuit alkmaar… Nou ja we zien het wel! Anders maar met de auto ofzo?

x

en ik ben héél blij met jullie allemaal !

Ik zie net dat ik dan de trein van 05.57 moet hebben… is toch ook geen normale tijd meer!!

X

pffff véél succes maar ik blijf liever nog wat in mn bedje liggen !

YEAHHHHHH 8STE PLAATS!!! Gewoon blijven posten is het devies!!!

@Cyn: zijn vrij normale tijden hoor, ik moest de puber vanmorgen ook om 5.30 op het station hebben, en bij mn vorige baas begonnen we om 6 uur, met een reistijd van 40 min!!

En toen kwam winkelwagentje online en sta ik weer net 9de! BALEN!!!
Maar goed meiden, morgen nieuwe kansen ok!
Fijne avond

Hela en waar sta ik nu dan! Mij een beetje van mn plaats duwen…en ik moet ook nog weg nu… zo kan ik mn plaats niet terug krijgen :frowning: Snif

hehe, kunnen we niet héél beleefd om donaties vragen ?