Estore om ons wat bezig te houden...

Zooo dat was ff schrikken… Maar ja ben wel weer wakkeR?

Alles goed Marion?

X

Ja hoor, heb gewerkt vandaag! Zijn jullie rustig geweest. Had op het werk al stiekem een beetje bijgelezen toen ik iets moest opzoeken op internet. Was dus net zo klaar…

Haha nee inderdaad… rustig zijn we he vandaag! Maar ja zo kan ik Sevgilim dus nooit inhalen!

x

Moet we er even tegenaan. Je staat er niet zo heel veel meer onder. Een paar puntjes maar!!!

Inderdaad en ben van plan om er ook wel even bovenuit te komen! Ga ff plassen ben zo terug!

x

Zo me blaas is geleegd, en ik ben er klaar voor!

x

YES!
Je hebt het gehaald Cynthia, waar apen al niet goed voor zijn!

Jaja dat is zeker waar!! Ben ook dubbelblij met mijn aaaaaaap!!

Maar ja ik kan nu pas maandag weer online komen, ivm vol weekend! Dus ik zal wel weer ingehaald worden!

x

Gaan we er maandag weer tegenaan, heel weekend om te bedenken waar we het over zullen hebben.

Misschien kan ik dan proberen dat winkelwagentje voorbij te scheuren…hihihi…volle gas vooruit, turbo aan, en gaan met die (alweer) banaan!

Begin het bijna jammer te vinden dat ik zo meteen naar de verjaardag moet. ben net goed op dreef aan het komen nu…melige bui…zal ik maar zeggen!
Maar dat kan ik mijn petekind niet aan doen.

Haha ja daar heb ik ook last van, heb gewoon last van een giechelbui op mijn stage… Haha maar goed dat er geen klanten binnen komen.

X

Zien ze in ieder geval een vrolijk gezicht, maak ook wel eens anders mee.

Wij zijn altijd aardig!!! Ook altijd vrolijk. Maar heb nu gewoon een klierbui… Ik ga zo mijn BANAAN maar ff eten… Misschien wordt ik dan weer rustig!

X

Ben ff vlug het dorp in, zie net dat de toetjes op zijn, anders krijg ik het straks aan de stok met onze knecht. Hij moet straks al zelf koken (magnetronnen dus) als wij zijn feesten:( .

Denk niet dat het er beter op wordt, je ligt zo meteen net zo krom als die banaan is.

BOE, hier ben ik weer maar troost jullie, straks terug weg naar de dierenarts !
Nou, Cynthia ik zie dat je al een ruime voorsprong hebt !Zal ik dit weekend snel verandering in moeten brengen.

xxx

Heb je een hele tros Cyn? Of kom je niet meer bij? Ben al op en neer geweest naar het dorp?

IK WIL OOK EEN TOETJE!!

x

Haha nee ik had maar 1 banaan… Of wilde jij er soms ook 1?

x