Estore om ons wat bezig te houden...

(Kelebek… heb je ondertussen al iets van je vriend gehoord?)

Weet er iemand hoeveel je moet betalen voor een loterijticket? Vorige week betaalde ik nog met 9 puntjes, nu gaat dit niet meer ?!

100

HUH?! Slaat het altijd op mss ?? Waarom staat er dan ‘free’ naast ?:storm:

free heb ik niet gezien,

maar je kunt alleen nog een weekly lotery ticket kopen, en toen ik dat wilde doen, kreeg ik te zien dat het 100 puntjes was, en heb toen maar geannuleerd…zeker de inflatie ofzo. hahahaaa

@Sevgilim: Welcome Back!!

@beppie: Nou gister mooie problemen door die klote sneeuw! Ik heb 1 uur staan wachten op me bus! Was het toen zat en ben maar naar huis gegaan… Dus lekker een dag vrij genomen! Ben toen lopend naar de stad gegaan en lekker geshopt!!!

@llemaal: Door die sneeuw krijg ik alleen maar meer drang om naar Turkije te gaan…

x Cyn

Ben je de enigste, ik ging ook vandaag nog als ik kon. Weet nog niet wanneer ik kan gaan :confused: :sad: en dat is knap balen!!

FOUTJE, ben je NIET de enigste!!

@Marion: Ik snap je!! Zullen we gewoon een ticket boeken voor morgen, en dit koude klotelandje achter ons laten?? :turkey: Here We Come haha :banana:

x

Hoe laat gaat ons vliegtuig??? :banana:

grapje!!! Wou dat het zo gemakkelijk kon, ik droom dus vandaag maar even verder.

Morgenochtend om 06.00 uur… Dan zijn we om 09.25 op Izmir, en dan sluit ik mijn vriend om 10.00 uur in me armen… Zucht was het inderdaad maar zo makkelijk!! Kan soms echt wel janken! Maar het blijft lekker om weg te dromen bij het idee dat ik daar morgen heen zou kunnen… Qua geld kan het wel, maar kan niet vanwege werk, stage school etc.

x

Ja zo is het dus meiden!!! Qua geld is het nooit het probleem voor ons!! Maar ik zit ook met de afspraken die ik gemaakt heb, werk, en ga maar door…BALEN!!!

Ik wil ook weg vandaar, niet om vriendje ofzo, maar omdat hubbie en ik er zooooo aan toe zijn ff samen uit te gaan!!

nou meiden op naar het weekend, alleen jij Cyn nog ff niet!!
:wave:

Oeps een dubbel berichtje!!! Sorry!

@beppie: Ja wrijf het er maar ff lekker in!! haha nee vind het niet erg! Mijn zaterdagbaantje is op het moment het enige waar ik geld bij verdien… Mijn stage is loon-loos… maar ik vind het leuk, dus dan maakt dat geld me niet uit! Waarom boek je niet gewoon een vakantie? Er valt toch wel een week vrij te plannen of ook niet?

Ik kan ook in mei naar Barbados voor 600 euro, maar dat ga ik maar niet doen!!

xXx

Ok Cynthia, neem ik vanuit Izmir een vlucht naar Adana en ga daar even een kennis opzoeken. Kunnen we gezellig even bijbeppen, gaat niet zo goed per telefoon.

Fantasie genoeg, terug naar de realiteit. Inderdaad het geld is meestal niet het probleem maar de andere verplichtingen. Mijn werk en de school van mijn zoontje. Hebben ook nog een boerderij met melkgeiten en dat is heel lastig inplannen. De drukke tijden op de boerderij vallen vaak samen met de schoolvakanties. Hebben 2 hele drukke jaren achter de rug met slopen en bouwen, in 2004 hebben we daardoor geen vakantie gehad. Gelukkig konden we er in 2005 in mei en oktober een week tussenuit. Tegen de tijd dat je een beetje tot rust komt moet je al weer naar huis. Maar ja, dan denken we maar aan de bijstandsmoeders die nooit kunnen gaan.

Kan me voorstellen dat je af en toe wel kunt janken. Heb er ook altijd moeite mee om weer naar huis te gaan en dan laat ik nog geen vriend achter. Heb in oktober ook een paar weken met de ziel onder mijn arm gelopen, was ik maar weer in Turkije. Nog even een weekje rust en niets MOETEN.

Jeetje wat een geklaag … heeeeeeeeeeeel misschien mag ik in mei en dat schiet toch ook al op? Ben soms ook een grote geluksvogel, heb vorig jaar een reischeque gewonnen, lege batterijen ingeleverd, ga dus ook nog voor een groot deel gratis!!

Inderdaad we mogen helemaal niet zeuren, er zijn mensen die nooit gaan! Ik ben zelfs vorig jaar 4 keer geweest!! Maar dan is het wel afkicken als ik dit jaar maar 2 keer kan… En daarvan mijn vriend maar 1 keer kan zien… Hij wilde voor mij naar Istanbul komen maar hij moet vanaf 15 april weer werken. En ik ben 16 april in Istanbul. Hij vroeg nog of ik eerder kon komen, maar het is mijn moeders verjaardagskado en die is op de 16e jarig… Anders is het zo stom he!!

Lekker joh zo’n reischeque!!! Dat geluk heb ik nou nooit!!

x

Is ook de eerste keer dat ik iets win. En voor dit reismonster is een reischeque de ideale prijs!

Jammer dat je vriend niet naar Istanbul kan komen. Lijkt me vreselijk, in zijn land te zijn en hem niet te kunnen zien.

@Marion: Dat heb ik al een keer eerder meegemaakt. Ik wilde eigenlijk als verrassing naar hem toe gaan vanuit Marmaris. Maar net een paar dagen voordat ik naar Turkije zou gaan, smste hij me dat hij naar huis ging omdat bodrum niks aan was zonder mij!! Nou ja weg surprise!! Maar dan voel je je inderdaad niet geheel gelukkig als je daar zit!

Toen kreeg ik nog sjans van een ander ook, die kwam helemaal met een roos aanzetten, en toen had ik het echt gehad… Het liefste had ik hem toen gebeld om te vragen of hij kon komen… Maar heb het niet gedaan… En achteraf heb ik daar zo’n spijt van!!!

In de zomer heb ik hem trouwens ook niet gezien, maar toen zat ik in Side met gescheurde enkelbanden en hij kon echt geen vrij krijgen van ze hotel… Dus ook toen was het niet mogelijk!!

Maar goed 5 Juni zie ik hem weer, en dan laat ik hem nooit meer los!!

X

Zou meteen gebeld hebben, blijf waar je bent want ik kom eraan!! Hij zal achteraf ook vreselijk gebaald hebben dat hij naar huis was gegaan.

Met zoveel tegenslag MOET het in juni gewoon helemaal perfect gaan worden voor jullie!!!

We hadden het straks toch over dromen? Valt soms niet mee om terug te keren naar de werkelijkheid. Haal ik de post uit en wat zit erbij? Reclame van Corendon… droomhuizen in Bodrum.

Droomt u ook al jaren van een tweede huis in het buitenland? Bodrum wacht op u! Vanaf € 92.000,00 AI.
**
Droom dus vandaag nog maar even verder. Moet aan Marco Borsato denken. De meeste dromen…:laugh: :smiley: :laugh: