ja wat dacht je dan, fietsen is leuk als het mooi weer is toch!!!
Zo nog 1 uur en dan is er weer een dag voorbij!! En nog 1 dag verder en dan…WEEKEND!!!
Ik baal van het werk op het moment, kan het niet uitleggen maar ben het spuugzat. Dus als iemand iets weet in de tussen Lelystad en Amsterdam in zeg maar, op gebied van receptie, ik houd me aanbevolen!!!
Fingers crossed zeggen ze dan, en blijven zoeken!!
Ik heb wat gehoord, niet van hem, maar van zijn beste vriend. Die was online net. Tegen mijn zusje had hij het nog gewoon over dat ze nog steeds wilden komen naar NL.
En toen ik vroeg hoe het ging met S zei hij: “slecht! Hij zit in een depressie nu, bel hem maar niet. Ik praat ook niet zo veel met hem.” Hij is ongelukkig over zijn baan en wil graag veranderen maar dat kan nu nog niet.
Maar misschien kon hij over 2 dagen wel van baan veranderen of het uitzicht hebben op een andere baan. Pfff ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt!!
is het nou echt zo gek, dat als het sneeuwt, ik keihard op mn werk ga zingen: it’s beginning to look a lot like X-mas…everywhere there’s show…lalalalaaaahhaaaa…
ik werd een beetje raar aangekeken met de vraag of ik aub mn kop dicht wilde houden…?? Nou ja!!!
kan je ook niet mee lachen dus!!! Beetje jammer!!! Hier zijn ze buiten aan het sneeuwgevechten houden en een hoop lol zo te horen!!
@Rieneke: wacht het maar af, het komt wss wel weer goed allemaal. Zo zijn mannen in het algemeen, en naar ik begrijp zijn de turkse mannen nog net ff erger…
Hier ligt (bijna) geen sneeuw, wel jammer, ik heb deze winter nog niet echt sneeuw meegemaakt hier. In het noorden van het land is niet echt sneeuw gevallen, ja met kerst, maar toen zat ik in Istanbul!
Van mij mag het hier ook nog wel even heel hard sneeuwen, nog een weekje ofzo en dan mag de lente zijn intrede doen van mij!! En goed ook!
Deze flut winter mag van mij wel weer over zijn! Bah!
Ik ben terug en ik zie dat ik al lang niet meer op nummer 1 sta van de posts, nou, goed gedaan meiden ! Sta wel nog in top tien kan ik jullie vlug gaan inhalen komende dagen hihi.
he sevgilim, je gaat ons nu natuurlijk bestoken met post voor de e-store!! hahahahaaa
hier geen sneeuw meer, alleen op mijn auto…KRABBEN!!..
@ rieneke, wat een gedoe zeg, ik had het gisteren nog niet echt allemaal gelezen, maar je zou er een punthoofd van krijgen. ik kan het ook niet uitstaan als mijn vriend niet opneemt, we belen nl niet zo veel en als ik dan bel, dan wil ik hem spreken ook, als is het maar even.
Helaas kun je niks anders doen dan afwachten, er komt vast met een paar dagen een erg aannemelijke smoes, waarvan je zegt: jaja…maar het zou kunnen!! hahahahaa. succes ermee
@Sevgilim: 3 keer geprobeert, en weg is je zuur opgebouwde reputatie. En als jullie op het weegschaaltje/ijsbergje of hoe je het ook wilt noemen drukken dan krijgen we er toch lekker niets bij!! Stoer he!!! Zijn we meteen bekend als de boeven van WW!!! Maar verder komt het vast wel eens goed met mij denk ik(hihi)
Bloem: Posten met zn allen!!! Nu kan het nog, straks moeten we je veeeeel meeer missen natuurlijk
Dus nog snel even doorposten!!!
Ja Sevgilim er is volgens mij wel alles aangedaan om maar zo veel mogelijk eStores te krijgen, hahaha!
De hele kalender staat al vol geschreven, er werd gestolen tot je erbij neerviel (nu zover ik weet niet meer zo erg, velen zijn hun reputatie kwijt…) en ga zo maar door.
Maar we hebben wel een lol gehad met zn allen!!